عرضه آپدیت اندروید 4.4 برای تبلت جی‌پد و گوشی Vu 3 ال‌جی در کره

آپدیت اندروید کیت‌کت در حال حاضر برای تعدادی از محصولات ال‌جی در کشور کره عرضه شده است. تبلت جی‌پد ۸.۳ ر امی‌توان یکی از این مدل‌ها دانست که شاهد آپدیت ۴.۴ اندروید در کره خواهد بود. کاربران می‌توانند به این آپدیت از طریق OTA و قسمت پشتیبانی ال‌جی دسترسی داشته باشند.

0

فارنت: آپدیت اندروید کیت‌کت در حال حاضر برای تعدادی از محصولات ال‌جی در کشور کره عرضه شده است. تبلت جی‌پد ۸.۳ ر امی‌توان یکی از این مدل‌ها دانست که شاهد آپدیت ۴.۴ اندروید در کره خواهد بود. کاربران می‌توانند به این آپدیت از طریق OTA و قسمت پشتیبانی ال‌جی دسترسی داشته باشند.

Lg-G-Pad-HandsOn-01

ال‌جی Vu 3 نیز در کره این آپدیت را دریافت کرده است. آپدیت اندروید کیت‌کت از طریق سه اپراتور قابل دریافت می‌باشد اما کاربران حتما باید از طریق قسمت پشتیبانی وب‌سایت ال‌جی اقدام به آپدیت کنند.

LG-Vu-3

ال‌جی اپتیموس LTE2، اپتیموس Vu 2، اپتیموس GK و LG GX را می‌توان از سایر گوشی‌های اختصاصی اپراتورهای کره‌ای ذکر کرد که ال‌جی وعده‌ داده‌ تا آپدیت اندروید کیت‌کت را تا اواخر امسال دریافت کنند.

ال‌جی جی‌۲ و جی فلکس نیز از گوشی‌های جهانی ال‌جی هستند تاکنون موفق به دریافت آپدیت کیت‌کت شده‌اند. دارندگان ال‌جی اپتیموس جی پرو نیز در حال حاضر تنها در کشور کره می‌توانند تلفن خود را به نسخه جدید اندروید آپدیت کنند. با این حساب‌ می‌توان گفت که ال‌جی سخت در تلاش است تا محصولات خود را به اندروید کیت‌کت آپدیت کند.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.