Patatap مرورگر شما را به یک انیمیشن موزیکال توسط کیبردتان تبدیل می‌کند!

اگر در هنگام کار با کامپیوتر دچار خستگی‌ شده‌اید و به دنبال راهی برای بهتر شدن روحیه‌ خود هستید کافیست تا سری به وب‌سایت patatap.com بزنید.

0

این وب سایت که توسط جونو برندل و همکاری گروه موسیقی ژاپنی Lullatone ساخته شده، صفحه کلید شما را به ابزاری برای اجرای موسیقی و انیمیشن‌های زیبا تبدیل می‌کند.

Patatap

پس از اینکه صفحه وب‌سایت بارگذاری گردید کافی است دکمه‌های A تا Z را بفشارید تا صداهای مختلف به همراه تصاویر گرافیکی اجرا شوند. جالب اینجاست که با فشردن دکمه Space بر روی صفحه کلید می‌توانید نوع صداهای ایجاد شده را تغییر دهید.

جو برندل این سایت را برای بررسی احساس‌های مختلف در اثر دیدن رنگ‌ها و صداهای مختلف ایجاد کرده است. اما فارغ از این صحبت‌ها سایت فوق می‌تواند سرگرم‌کننده نیز باشد!

آپدیت: متاسفانه این سایت نیز تحت تحریم‌های بیهوده برای کاربران ایرانی قرار گرفته و باید از راه‌های مسالمت‌آمیز برای استفاده از آن پناه ببرید!

Source: Theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.