لاجیتک تلویزیون گوگلی خود را رو می‌کند!

در مورد کنترل راه دور این تلویزیون لوجیتک شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کنترل از راه دور این گجت دارای قابلیت جستجوی کامل در اینترنت است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily، برخی گزارشات نشان از این دارد که شرکت لاجیتک یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده وسایل جانبی و گجت‌های الکترونیکی قصد رونمایی از نخستین تلویزیون گوگلی خود را که ما پیش از این (اینجا) خبر از آن داده بودیم، دارد.

این رونمایی در تاریخ 6 اکتبر اتفاق خواهد افتاد و البته هنوز به صورت روشن معلوم نیست که این شرکت چه جور گجتی را رونمایی خواهد کرد.

شرکت لاجیتک در توصیف تلویزیون خود آورده است: «یک تجربه جدید با ترکیبی از تلویزیون،وب سایت‌های اینترنتی و همچنین جستجوی کامل در اینترنت».

در ضمن در مورد کنترل راه دور این تلویزیون لاجیتک نیز شایعاتی وجود دارد که کنترل از راه دور این گجت دارای قابلیت جستجوی کامل در اینترنت نیز است.

به احتمال فراوان تلویزیون لاجیتک دارای صفحه کلید و کنترل از راه دور پیشرفته‌ای بوده و البته امیدواریم چیزهای بیشتری از این محصول ببینیم و ما همچنین انتار یک محصول منحصر به فرد انقلابی از این شرکت را داریم که البته این طور که به نظر می‌آید، لاجیتک یک محصول به احتمال فراوان فوق‌العاده را رونمایی خواهد کرد.

این در حالی است که شرکت سونی نیز کمتر از یک هفته بعد از این رونمایی، نخستین تلویزیون اینترنتی را رونمایی خواهد کرد و در این صورت دیگر باید اینترنت را یک پای ثابت تلویزیون‌های خانگی بدانیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] فارنت و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، شرکت لاجیتک روز گذشته ( ۶ اکتبر) نخستین تلویزیون مبتنی […]