آغاز شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP

ویندوز XP‌شرکت مایکروسافت که در مهر ماه سال 1380 عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است.

2

فارنت: ویندوز XP‌ شرکت مایکروسافت که در مهر ماه سال 1380 عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است.

XP_support_ends

مایکروسافت با انتشار خبری در سایت خود رسما اعلام کرد که ویندوز XP تا تاریخ 19 فروردین 93 پشتیبانی خواهد شد و پس از تاریخ مذکور خرید و فروش و انتشار بسته‌‏های به‌روزرسانی برای این سیستم‏ عامل متوقف خواهد شد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز از ویندوز XP استفاده می‏‌کنید در روزهای آینده بر روی دسکتاپ خود پیامی مبنی بر پایان پشتیبانی از سیستم‏ عامل XP از جانب مایکروسافت را دریافت خواهید کرد. البته کاربران می‏‌توانند برای عدم نمایش این پیام از جانب مایکروسافت آن را غیرفعال کنند

مایکروسافت همچنین برنامه رایگانی به نام PCmover در اختیار کاربران این سیستم‏ عامل قرار داده تا کاربران به راحتی اطلاعات کنونی خود را به یکی از سیستم‏ عامل‏‌های جدید این شرکت یعنی ویندوز 7، ویندوز 8 و یا ویندوز 8.1 انتقال دهند. این برنامه قابلیت سفارشی کردن اطلاعات منتقل شده از سیستم‏ عامل کنونی را به کاربران می‏‌دهد.

هم اکنون در سایت مایکروسافت شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی از این سیستم‏ عامل آغاز شده است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    امروز صبح این پیام برام اومد که تا 8 آپریل 2014 پشتیبانی تموم میشه. من که عمرا بی خیالش شم… فقط ویندوز xp … حالا مگه الانشم از پشتیبانیش استفاده میکردیم!

  2. محمد می‌گوید

    من که نمی تونم ازش دل بکنم و البته فکر نکنم کلا نشه ازش استفاده کرد. همین الان هم من اصلا آپدیت ها رو دریافت نمی کنم :)