پنج میلیاردمین تصویر فیلکر به ثبت رسید!

بنا بر اعلام فیلکر کاربران این سایت هر دقیقه 3 هزار تصویر را در فیلکر به اشتراک می‌گذارند و این وب‌سایت در واقع بزرگترین وب‌سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر به حساب می‌آید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable ، وب‌سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر فیلکر به تازگی از مرز 5 میلیارد گذشته و اکنون بیش از پنج میلیارد تصویر در این وب‌سایت آپلود شده و به اشتراک گذاشته شده است.

پنج میلیاردمین تصویر فیلکر تصویر ساختمان “وودوارد” در ونکوور کانادا است که توسط یک کاربر به نام yeoaaron به اشتراک گذاشته شده تا به طور رسمی پنج میلیاردمین تصویر این سایت نام بگیرد و پس از سه میلیاردمین و چهار میلیاردمین تصویر فیلکر که پیش از این از سوی این وب‌سایت معرفی شده بود، تاریخی شود.

فیلکر در اکتبر سال گذشته به مرز چهار میلیارد، در نوامبر سال 2008 به مرز 3 میلیارد و در نوامبر سال 2007 به مرز 2 میلیارد رسیده بود که این موشوع نشانگر افزایش سرعت رشد این وب‌سایت بوده و با این اوصاف در 11 ماه آتی باید منتظر عبور این وب‌سایت از 6 میلیارد باشیم.

یک میلیاردمین تصویر فیلکر به فایرفاکس تعلق داشت

بنا بر اعلام فیلکر کاربران این سایت هر دقیقه 3 هزار تصویر را در فیلکر به اشتراک می‌گذارند و این وب‌سایت در واقع بزرگترین وب‌سایت تخصصی به اشتراک‌گذاری تصاویر به حساب می‌آید اما فیس‌بوک پیش از این و در سال گذشته با عبور از  مرز پانزده میلیارد جایگاه خود را به عنوان بزرگترین میزبان تصاویر در جهان به ثبت رسانده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.