تلویزیون‌های 2014 سامسونگ با انگشت اشاره شما کنترل خواهند شد

ظاهرا سخت‌افزار جدید سامسونگ قابلیت تشخیص حرکات یک انگشت را دارد، در حالی‌ که سابقا یک دست به صورت کامل شناسایی می‌شد. برای مثال، شما قادر خواهید بود با چرخش انگشتان خود فیلم در حال پخش را متوقف نمایید.

0

فارنت: شاید شما هم بگوئید که چندین سال است که دستگاه کینکت کنسول بازی ایکس‌باکس مایکروسافت این کار را انجام می‌دهد، یعنی از اشاره‌ها و حرکات بدن ما برای انجام فرامین استفاده می‌کند اما خب به هر حال پیاده‌سازی این فرآیند توسط سایر شرکت‌ها ظاهرا نیازمند صرف زمان بیشتری بوده است. سامسونگ برنامه دارد تا در تلویزیون‌های سال ۲۰۱۴ خود از امکان اشاره با انگشت برای برقراری ارتباط بیشتر با تلویزیون استفاده کند.

samsungs-2014-smart-tvs-will-be-controlled-by-your-point-finger

ظاهرا سخت‌افزار جدید سامسونگ قابلیت تشخیص حرکات یک انگشت را دارد، در حالی‌ که سابقا یک دست به صورت کامل شناسایی می‌شد. برای مثال، شما قادر خواهید بود با چرخش انگشتان خود فیلم در حال پخش را متوقف نمایید. البته قابلیت صدور فرمان‌های صوتی نیز پیشرفته‌تر شده است و شما می‌توانید با یک فرمان صوتی شبکه نمایش دهنده فیلم را تغییر داده و یا نرم‌افزار مورد نظر را اجرا نمایید.

اگر چه اضافه نمودن این موارد، پیشرفت بزرگی به حساب نمی‌آیند اما می‌توان گفت که تکنولوژی صدور فرمان‌های صوتی و حرکتی به بلوغ خود نزدیک می‌شود و نهایتا به جایی خواهیم رسید که استفاده از این تکنولوژی به صورت کامل میسر شود. به آینده خوش آمدید!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.