عرضه نسخه iOS بازی کلاسیک GTA: San Andreas

یکی دیگر از نسخه های کلاسیک سرقت بزرگ اتومبیل یا همان GTA با عنوان سان اندریاس از سوی شرکت راک استار برای دستگاه‌های IOS عرضه شد.

0

فارنت: یکی دیگر از نسخه‌های کلاسیک بازی سرقت بزرگ اتومبیل  یا همان GTA با عنوان سان اندریاس از سوی شرکت راک استار برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS عرضه شد.

GTA SAN1

داستان بازی طبق اعلام راک استار:” کارل جانسون پس از پنج سال به شهر بازگشته است در حالی که سن اندریاس با مشکلاتی همچون مواد مخدر و فساد دست و پنجه نرم می کند و جتاسون نیز می خواهد از قافله عقب نمانده و زود میلیونر شود. هر چند مادر او به قتل رسیده و با خانواده‌ای از هم پاشیده روبرو است اما برای نجات خانواده خود و به کنترل گرفتن سن اندریاس مجبور به کارهای ناخواسته می‌شود”.

این بازی دارای بیش از 70 ساعت گیم پلی است و داستان بازی در ایالت‌های سان اندریاس  به همراه لوس سانتوس و سان فیرو روی می‌دهد واز جمله ویژ‌گی‌های نسخه مخصوص iOS می‌توان به :

– گرافیک با وضوح بالا و به طور خاص برای IOS از جمله رنگ‌های غنی به همراه بهبود شخصیت‌ها از لحاظ بصری

– بهینه‌سازی برای آیفون 5 و آی‌پد 4 با سایه‌زنی‌های دقیق و پویا و البته زمان واقعی بازتاب‌های محیطی

– پشتیبانی از کنترل فیزیکی برای تمامی کنترل‌های ساخته شده برای iOS از جمله Logitech و Moga

– پشتیبانی از سرویس پشتیبان گیری iCloud  برای تمامی دستگاه‌های iOS برای بازی در تمامی دستگاه‌ها و…

GTA SAN

با عرض تاسف این بازی با آیفون 4 و آی‌پاد تاچ نسل 3 و 4 و آی‌پد 1 سازگاری ندارد. این بازی با قیمت 6.99 دلار در فروشگاه آی‌تونز قرار گرفته است.

لینک فروشگاه آی‌تونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.