پزشکان اسپانیایی از ایکس باکس برای ارائه مشاوره به بیماران بهره می‌برند

Accenture نام موسسه‌ای تحقیقاتی است که با هدف ارائه مشاوره به مراکز درمانی ایالت باسک اسپانیا برای کاهش هزینه‌های مرتبط با بیمارانی که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند، راه اندازی شده است. این شرکت، به تازگی سرویسی برای ارائه مشاوره به بیماران، برپایه کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت راه اندازی کرده است که با استقبال زیادی نیز روبرو شده است.

0

فارنت:  Accenture نام موسسه‌ای تحقیقاتی است که با هدف ارائه مشاوره به مراکز درمانی ایالت باسک اسپانیا برای کاهش هزینه‌های مرتبط با بیمارانی که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند، راه اندازی شده است.

این شرکت، به تازگی سرویسی برای ارائه مشاوره به بیماران، برپایه کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت راه اندازی کرده است که با استقبال زیادی نیز روبرو شده است. این شرکت با بهره گیری از یک مانیتور و سیستمی به نام Teki توانسته به توسعه این سیستم در مراکز درمانی بپردازد.

intuitive

بیمارانی که از بیماری‌های مزمنی مانند ورم مفاصل، آسم و دیابت رنج می‌برند، چیزی نزدیک به 80 درصد از تعاملات بین مراکز درمانی عمومی و بیماران را تشکیل می‌دهند و نتیجتا 77 درصد از کل بودجه تخصیص داده شده به مراکز درمانی صرف آن‌ها می‌شود.

سیستم Teki در راستای کاهش این هزینه‌ها و با فعال کردن ارائه مشاوره به بیماران، در حالی که در منزل خود هستند، راه اندازی شده است. این تکنولوژی از طریق ایکس باکس به تلویزیون بیمار متصل شده و از این به بعد بیمار می‌تواند بدون مراجعه به مراکز درمانی، خدمات پزشکی را دریافت کند. این سیستم به مراکز پزشکی و یا متخصصین این امکان را می‌دهد تا با بررسی از راه دور شرایط بیمار توصیه‌های پزشکی و یا حتی دارو برای وی تجویز کنند.

Source: Computerweekly

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.