اسنپ‌چت: بیشتر کاربران ما را خانم‌ها تشکیل می‌دهند!

همانطور که می‌دانید اسنپ‌چت قابلیتی با نام ارسال کن و فراموش کن دارد که با استفاده از آن تصاویر تنها چند ثانیه پس از ارسال و دیده شدن به طور خودکار پاک می‌شوند.

0

فارنت: اسنپ‌چت اعلام کرده که حدود ۷۰ درصد از تصاویر و پیغام‌هایی که از طریق این نرم‌افزار رد و بدل می‌شوند مربوط به خانم‌هاست!
روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارشی این موضع را به نقل از وان اشپیگل مدیرعامل اسنپ‌چت اعلام کرده و مدعی شده که این آمار در یک کنفرانس مطبوعاتی پشت درهای بسته اعلام شده است. بنابر ادعای این روزنامه، اشپیگل به حاضرین در این جلسه گفته است که کاربران با استفاده از این نرم‌افزار روزانه ۴۰۰ میلیون تصویر و ویدئو ارسال می‌کنند.

Snapchat

همانطور که می‌دانید اسنپ‌چت قابلیتی با نام ارسال کن و فراموش کن دارد که با استفاده از آن تصاویر تنها چند ثانیه پس از ارسال و دیده شدن به طور خودکار پاک می‌شوند.
مدیرعامل ۲۳ ساله این شرکت همچنین اظهار داشته است که نیمی از کاربران اسنپ‌چت از قابلیت جدید این برنامه که در ماه گذشته معرفی شده، استفاده کرده‌اند، این قابلیت عمر تصاویر ارسالی را تا ۲۴ ساعت افزایش می‌دهد. این شرکت هنوز تعداد کاربران خود را اعلام نکرده اما چندی پیش پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری فیس‌بوک را رد کرده است.

اگرچه در حال حاضر اسنپ‌چت درآمدی ندارد اما به راحتی می‌تواند با قرار دادن تبلیغات درآمد شایانی کسب کند. اشپیگل در کنفرانسی واقع در لس وگاس به حضار گفته بود: نرم‌افزار ما پتانسیل بالایی برای قرار دادن آگهی‌های تبلیغاتی در قسمت‌های مختلف دارد، اما ما قصد داریم تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

اسنپ‌چت موفق شده است نظر نوجوانان را به خود جلب کند، اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد که این قشر سنی دیگر رغبتی به فیس بوک ندارند و در عین حال بر اساس تحقیقاتی که مرکز آمار Pew انجام داده،  تخمین زده می‌شود که تنها در حدود ۹درصد از کاربران اسنپ‌چت را بزرگسالان تشکیل می‌دهند.

علی‌رغم عدم کسب درآمد، گفته می‌شود که این شرکت که ۲ سال بیشتر قدمت ندارد میلیون‌ها دلار قیمت دارد و از ارزشی معادل با ۳.۶ میلیارد دلار برخوردار است.

Source: CNET

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.