این برنامه رایگان آیفون، شیشه جلو خودرو شما را به سیستم مسیریابی تبدیل می‌کند

برنامه‌های مسیریابی برای استفاده در شهرهای مختلف و به خصوص هنگام مسافرت بسیار مفید فایده واقع می‌شوند اما این برنامه‌ها مطمئنا باعث کاهش توجه راننده به جاده خواهند شد. به همین منظور برنامه‌ای برای آیفون طراحی شده که ادعا می‌کند استفاده از جی پی اس را به شکلی امن‌تر امکان‌پذیر می‌سازد.

1

فارنت: برنامه‌های مسیریابی برای استفاده در شهرهای مختلف و به خصوص هنگام مسافرت بسیار مفید فایده واقع می‌شوند اما این برنامه‌ها مطمئنا باعث کاهش توجه راننده به جاده خواهند شد. به همین منظور برنامه‌ای برای آیفون طراحی شده که ادعا می‌کند استفاده از جی پی اس را به شکلی امن‌تر امکان‌پذیر می‌سازد.

این برنامه از گوشی هوشمند شما به عنوان یک پروژکتور استفاده می‌کند تا مسیرها را از برنامه نصب شده بر روی گوشی، به روی شیشه جلو خودرو منتقل کند و با استفاده از این روش در واقع راننده را از نگاه کردن به گوشی بی‌نیاز می‌کند.

hudway3

شرکت روسی سازنده این برنامه مدعی است، این برنامه، برنامه‌ای منحصر به فرد برای گوشی‌های هوشمند است که در واقع به طور مجازی مسیر را بر روی شیشه جلو خودروی شما شبیه سازی می‌کند.

برنامه Hudway، به طور رایگان عرضه شده و برای نصب آن بر روی گوشی به امکانات خاصی نیاز ندارید. تنها کافی است تلفن را بر روی داشبورد خودرو قرار داده و برنامه را اجرا کنید. این برنامه حتی سرعت و فاصله تا پیچ خطرناک بعدی را نیز به شما نشان می‌دهد. پیچ‌های خطرناک به رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز هر 50 متر برای کمک به راننده نمایان می‌شوند. این برنامه در شرایط رانندگی در مه و یا حتی رانندگی در شب هنگام، به راننده کمک شایانی می‌کند.

hudway1

نکته جالب توجه اینکه، شرکت روسی سازنده این برنامه مدعی است این برنامه در طول مسیر هیچ نیازی به اینترنت نخواهد داشت و با مشخص کردن مسیر قبل از عزیمت به جاده، این برنامه نقشه مورد نظر را بارگذاری خواهد کرد.این برنامه با هدف کاهش تصادفات رانندگی به خصوص در شرایط بد جوی طراحی شده است.

بنابر گزارشات معتبر، روزانه 350 نفر در جهان به علت رانندگی در جاده، حین شرایط بد جوی، جان خود را از دست می‌دهند. برنامه Hudway همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ذخیره مسیرهای طی شده، به اشتراک گذاری آن با دیگر کاربران بپردازند. نسخه اندرویدی این برنامه نیز تا چهار ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.

Source: Dailymail

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. memol می‌گوید

    سلام من امروز دانلودش کردم . چطوری فارسی کنم ؟؟؟ مسیر های مورد نظر من رو می گه وجود نداره ! در صورتی که تو wase خیلی راحل میاد