گشت و گذار در زیردریایی 50 ساله به یاری گوگل استریت ویو!

آیا تاکنون خیال گشت و گذار در یک زیردریایی را از سر گذرانده‌اید؟ تصور گردش در یک زیردریایی بریتانیایی با قدمت 50 سال مطمئنا برای هر شخص لذت بخش خواهد بود. دنیای دیجیتال تا حدودی توانسته به این رویای شما جامه عمل بپوشاند و با استفاده از استریت ویو گوگل می‌توانید از اولین زیردریایی که به طور کامل توسط این شرکت مستند شده یعنی HMS Ocelot بازدیدی مجازی داشته باشید.

0

فارنت:  آیا تاکنون خیال گشت و گذار در یک زیردریایی را از سر گذرانده‌اید؟ تصور گردش در یک زیردریایی بریتانیایی با قدمت 50 سال مطمئنا برای هر شخص لذت بخش خواهد بود.

ocelot

دنیای دیجیتال تا حدودی توانسته به این رویای شما جامه عمل بپوشاند و با استفاده از استریت ویو گوگل می‌توانید از اولین زیردریایی که به طور کامل توسط این شرکت مستند شده یعنی HMS Ocelot بازدیدی مجازی داشته باشید.


گوگل اتاق کنترل و اژدر این زیردریایی را به طور کامل تحت پوشش قرارداده است. این زیر دریایی در حدود 20 سال پیش از ناوگان نیروی دریایی این کشور خارج شد. در قابلیت جدیدی امکان بازدید مجازی از محل ساخت این زیردریایی نیز وجود دارد.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.