این گوشی لومیا 800 پس از سه ماه و نیم سالم از زیر آب دریاچه پیدا شد!

در حالی که گوشی‌های مقاوم در برابر آب اخیراً به بازار راه پیدا کرده‌اند شاید از خودتان بپرسید گوشی‌های معمولی چقدر در برابر آب مقاوم هستند؟ این گوشی لومیا 800 احتمالاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

10

فارنت: در حالی که گوشی‌های مقاوم در برابر آب اخیراً به بازار راه پیدا کرده‌اند شاید از خودتان بپرسید گوشی‌های معمولی چقدر در برابر آب مقاوم هستند؟ این گوشی لومیا 800 احتمالاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

Lumia-800-underwater

یکی از کاربران فیس‌بوک به نام “راجر نیلسون” اخیراً تصاویری را در صفحه نوکیای سوئد قرار داده است که گوشی لومیا 800 خودش را در حالی نشان می‌دهد که به تازگی پس از سه و ماه و نیم از زیر آب دریاچه بیرون کشیده شده است. گوشی لومیا 800 آقای نیلسون سه ماه و نیم پیش در این دریاچه گم شده بود و به تازگی پیدا شده است. این گوشی ابتدا از شن و جلبک و صدف پوشیده شده بود و آقای نیلسون احتمالاً فکرش را هم نمی‌کرد که ویندوزفونش هنوز سالم باشد اما به هر حال تصمیم گرفت شانسش را امتحان کند.

Lumia-800-after-water

پس از تمیز کردن گوشی و خشک کردن آن او گوشی را به شارژ متصل کرده و آن را روشن کرد و در کمال تعجب دید که لومیایش به خوبی کار می‌کند. اگر این داستان واقعی باشد یک اتفاق بسیار نادر و جذاب است چرا که حتی گوشی‌های با استاندارد ضدآب مانند اکسپریا زد1 تنها قادرند حدود یک ساعت زیر آب دوام بیاورند. به هر حال با شناختی که از نوکیا داریم شاید این شرکت فنلاندی از راجر نیلسون قدردانی کرده و از او حتی در تبلیغاتش استفاده کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. آقای شگفت انگیز می‌گوید

    بشنو و باور نکن…. دیدن لومیا 800 رو دستشون داره باد میکنه.همچین شایعه ای رو راه انداختن که جنسشون فروش بره!!!!

    1. see me می‌گوید

      شرمنده ولی مثل اینکه شما خیلی از مرحله پرتی
      این گوشی فک کنم یه دو سالی شده که تولیدش متوقف شده و نوش دیگه وجود نداره.

  2. محمد می‌گوید

    اینکه چیزی نیستش که ! شما گفتید مال منو گوش بدید .
    یه روز از سرکار میومدم که گوشیم از توی جیبم افتاد بیرون و از پل هوایی پرت شدش وسط اوتوبان ! نه راه پیش داشتم نه راه پس ! در همون حال که من مونده بودم چیکار کنم یهو 10 تا تریلر با کلی بار سیمان از روی گوشیم که نوکیا بودش ( توجه کنید نوکیا بودش ) رد شدن اولی رد شدش ، دومی رد شدش ، پنجمی رد شدش ، یازدهمی هم رد شدش ! هیچی منو میگی انگاری سه فاز بهم وصل کردن که اومدم پایین پل هوایی و سری بالای سر گوشیم که دیدم داره زنگ میخوره !

  3. محمد می‌گوید

    در ضمن برند نوکیا ( و همینطور ای تی آی یا ای ام دی و مایکروسافت و آی بی ام و موتورولای اون قدیما و …)از اون شرکتاییه که آدوم حیفش میاد روزی از دور خارج بشه اگر چه مایکروسافت به دادش رسیده اما واسه من نوستالزیکه امیدوارم همونجوری که سخت افزار عالی داره بتونه بدون آندروید به حیاتش ادامه بده در ضمن لومیا 530 رو که جدیدا خریدمش در حد عالی با قیمت پایین و سخت افزار مناسبش هماهنگه و به راحتی از سایت مایکروسافت میشه نرم افزار دانلود کرد و کپی خورهم میشه…ممنون از Here و نقشه های باحالش و Stoly teller ش به هر حال بی ربط نگم …من 4 سال قبل یه 6300 داشتم یه روز یه لیوان چای کنارش گذاشتم رو دراور . یهو کسی صدام زد رفتم تا برگشتم 2 ساعتی صرف شد تا برگشتم دیدم لیوونه ترک داشته کم کم کلش خالی شده….گفتم گوشیم رفت……بعد از خشک کردن و شسوار کاری روشنش کردم….روشن شد اما صفحه ال سی دیش انگار یه ابر توش حک شده آره اثر آب تا اخر روش بود و به مرور زمان محو می شد اما مثل شیر برام کار کرد فقط یه ذره مصرف باطریش بیشتر شده بود ( شایدم باطریش زودتر خالی می کرد ) به هر حال نوکیا برام هنوزم بهترینه.

  4. محمد می‌گوید

    جدیدا نوکیا یه تبلیغی با این مضمون داشته که گوشیهای نوکیا خراب نمیشن…خدایی من تا به حال از برند دیکه ای استفاده نکردم اما از برادرهام برندهای دیگه که اسمشو نو نمیبرم الی ماشا الله تو خونه گوشی خراب غیر قابل تعمیر داریم اما نوکیا ابدا خراب نشدن….جالب اینجاست که من متوجه این نکته نشده بودم…(شاید ناخودآگاه تصورم همین بوده)

  5. یوسف می‌گوید

    من xperia v دارم همش می افته تو اب و ضربه می زنم بهش ولی هیچیش نمیشه این که عادیه .:D

  6. رضا می‌گوید

    من گوشی نوکیا ریلی..مدلش رو یادم نیست!( یادمه آبی و قرمزش تو بازار بود من اون موقع قرمزش رو خریدم )

    حدود یک ساعت تو عمق یک متری آب بود و بعد از یک ساعت که زیر آب بود پیداش کردم و گذاشتم کامل خشک بشه…وقتی زدم به شارژ روشن شد و بدون مشکل کار میکرد
    نوکیا از نظر مقاومت در برابر همه چی خیلی توپه!

  7. سالار می‌گوید

    من تو عمرم غیر از نوکیا گوشی دیگه ای نداشتم و تا الان هم 3 بار گوشی های مختلف نوکیام توی آب افتاده (یکیشون تو چاه توالت!) و همشون هم بعد از خشک کردن بدون هیچ مشکلی کار می کردند.نوکیا برای منی که زیاد رفتارم با گوشی خوب نیست خیلی بادوامه.

  8. neyo می‌گوید

    من لومیا 800 دارم که به محض انتشارش خریدم.گوشی جون سختییه،مال من تا حالا تو آب نیوفتاده ولی زیاد از دستم میوفته.تا الان نه حتی یه خش کوچیک داره و نه مشکلی روی بدنش.به حدی خوب مونده که میتونم به عنوان یه گوشی در حد نو بفروشمش.متاسفانه گوشیهای جدید حتی از نوکیا هر کدوم یه ضعف هایی دارن که باعث شده هنوز گوشی خودمو ترجیح بدم.

  9. Reza می‌گوید

    سلام . من لومیا 800 ندارم , ولی به نوکیا ایمان دارم . چون خودم 2 سال پیش گوشی n900 nokia ام تو دریا افتاد (میخواتم عکس بگیرم که زیر پام خالی شد و خودم با گوشیم افتادیم ) کلی گشتمو و بعد از 20 دقیقه پیداش کردم و سریع باطریشو در آوردم و رفتم خونه با سشوار حسابی افتادم به جونش و بعد روشنن کرم که با کمال تعجب روشن شد خوشبختانه هنوزم داره واسم کار میکنه . این رو بی تردید میگم که نوکیا بهترین تکنولوژی سخت افزاری رو داره