این موسسه با 75 هزار دلار گردشگران را به فضا خواهد فرستاد!

موسسه گردشگری World View Enterprises اقدام به برپایی سبک جدیدی از گردشگری نموده که مطمئنا روزی آرزوی بشر بوده است. شما با پرداخت 75000 دلار می‌توانید بر بالن این شرکت سوار شوید و از آن لذت ببرید. البته این بالن‌سواری در نوع خود خاص است.

0

فارنت: موسسه گردشگری World View Enterprises اقدام به برپایی سبک جدیدی از گردشگری نموده که مطمئنا روزی آرزوی بشر بوده است. شما با پرداخت 75000 دلار می‌توانید بر بالن این شرکت سوار شوید و از آن لذت ببرید. البته این بالن‌سواری  در نوع خود خاص است. این شرکت، به گردشگرانی که مبلغ یادشده را بپردازند اجازه می‌دهد، سوار بر کپسول لوکس این شرکت برای مدت 4 ساعت به سیر در فضا در ارتفاع 20 مایلی بپردازند.

Capsule-Landing-Gear_021112-820x461

اگرچه این ارتفاع، حدود 70 مایل کمتر از مقداری است که به راستی شما را در فضا قرار دهد اما تجربه بودن در همین ارتفاع هم نفس‌گیر است. شما با سوار شدن بر این بالن می‌توانید منظره‌ای از زمین و آنچه اطراف آن وجود دارد مشاهده کنید، درحالی‌که محیط اطراف نیز توسط آسمان بی‌رنگ احاطه شده است. در واقع با این سفر، شما به تجربه‌ای دست خواهید یافت که پیش از این تنها نصیب فضانوردان می‌شد.

Capsule-runway-Sunrise_081112-820x461

این شرکت، مدعی است سفر با بالن آنها بسیار ایمن است و آنها این روش را بارها و بارها آزموده‌اند. به عقیده کارشناسان این شرکت، در صورت بروز مشکل در بالن، خود کپسول که به سیستم امنیتی مجزایی مجهز است، این امکان را فراهم خواهد آورد تا با خیال راحت به زمین بازگردید. حجم این کپسول آن‌قدر بزرگ است که هشت سرنشین آن می‌توانند با خیال راحت در آن قدم بزنند و منظره مورد نظرشان را انتخاب کنند. این شرکت اعلام کرده، اولین سفر با این بالن، در سال 2016 انجام خواهد گرفت، اما به هر حال از این شرکت برای آسان کردن دست‌یابی به یکی از آرزوهای دیرینه بشر سپاسگزاریم.

Source: Vicespy

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.