استودیو DICE در حال توسعه نسخه بعدی Mass Effect با موتور گرافیکی Frostbite

عناوینی را که می‌دانیم با این موتور گرافیکی در حال توسعه هستند عبارتند از Need for Speed: Rivals؛ Dragon Age: Inquisition ، Star Wars: Battlefront ، Mirror’s Edge 2 به همراه نسخه جدید Mass Effect که البته در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد.

0

فارنت: جان اندرسون مدیر فنی استودیو DICE  اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی 15 بازی با موتور گرافیکی Frostbite است که نسخه بعدی بازی Mass Effect یکی از این عناوین است.

frostbite-workshop

عناوینی را که می دانیم با این موتور گرافیکی در حال توسعه هستند عبارتند از Need for Speed: Rivals؛ Dragon Age: Inquisition ، Star Wars: Battlefront ، Mirror’s Edge 2 به همراه نسخه جدید Mass Effect که البته در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد. DICE هنوز هیچ گونه توضیحی در مورد 10 عنوان باقی مانده نداده است که شاید یکی از عناوین بازی بتلفیلد بر روی بستر موبایل باشد.

MASS-Effect-3

فراست‌بایت یک موتور بازی است که توسط شرکت DICE، خالق سری بازی‌های بتلفیلد توسعه یافته است. این موتور هم‌اکنون برای استفاده در مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان طراحی شده است.
فراست‌بایت ۳ یکی از جدیدترین موتورهای بازی / گرافیک ساخت شرکت الکترونیک آرتز است. این موتور مجهز به آخرین فناوری‌های گرافیک و ساخت بازی بوده و در بازی بتلفیلد ۴ نقش اصلی را ایفا می‌کند.

Source: vg247

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.