رونمایی از هفت محصول جدید در هفتمین سالگرد آغاز بکار ایرانسل

شب گذشته شرکت ایرانسل در همایش رسانه‌ای هفتمین سالروز راه‌اندازی این شبکه تلفن همراه، هفت محصول و سرویس جدید شامل؛ تعرفه پویا (جزیره ایرانسل)، سامانه ارتباط تعاملی، سامانه جامع ارایه خدمات، پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه، پوشه ایرانسل، آهنگ پس‌زمینه و میزبان پیامک را رونمایی کرد.

1

فارنت: شرکت ایرانسل در هفتمین سالروز راه‌اندازی شبکه اپراتور تلفن همراه خود، از هفت محصول و سرویس جدید رونمایی کرد.

Irancell-01
شب گذشته شرکت ایرانسل در همایش رسانه‌ای هفتمین سالروز راه‌اندازی این شبکه تلفن همراه، هفت محصول و سرویس جدید شامل؛ تعرفه پویا (جزیره ایرانسل)، سامانه ارتباط تعاملی، سامانه جامع ارایه خدمات، پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه، پوشه ایرانسل، آهنگ پس‌زمینه و میزبان پیامک را رونمایی کرد و باقر صمدی مدیر ارشد بازاریابی شرکتی ایرانسل توضیحاتی را در معرفی این هفت سرویس جدید بیان نمود.

جزیره ایرانسل
سامانه تعرفه پویا یا همان جزیره ایرانسل سرویسی است که مهم‌ترین کارکرد آن را می‌توان، محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه براساس ترافیک به صورت هوشمند دانست و بر اساس آن کاربر می‌تواند برای اطلاع از تخفیف برخوردار شده فعلی از USSD بهره بگیرد. تخفیف تعرفه در تماس صوتی تا 95 درصد و امکان مدیریت زمان و مکان مکالمه توسط مشترکین برای استفاده بهینه از اعتبار سیم‌کارت، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی رایگان از طریق کدهای دستوری #135* ویژگی‌های آن است.
پوشه ایرانسل یا ایرانسل درایو
ایرانسل در هفتمین سالگرد آغاز بکار خود همچنین از سرویس خدمات ابری شخصی خود نیز رونمایی کرد که مدعیست اولین سرویس خدمات ابری شخصی در ایران محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید به ذخیره‌سازی و مدیریت دفترچه تلفن، مدیریت پیام و ارسال و دریافت پیام‌ها از طریق وب، مدیریت فایل‌ها با اشتراک‌گذاری و اصلاح و امکان به اشتراک‌گذاری نظرات بپردازید.

mtn-irancell-irancell-unveils-7-new-products-and-services

ایرانسل این سرویس را به صورت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.
پیامک هدیه و میزبان پیامک
پیامک هدیه و میزبان پیامک نیز ارسال پیام کوتاه در حالت عدم وجود اعتبار و پرداخت توسط شماره مقصد بعد از پذیرش را فراهم می‌کند و براساس آن امکان هدیه دادن پیامک کوتاه به دوستان، امکان تعریف لیست پذیرش برای کاربر، پرداخت هزینه پیامک ارسالی تا پایان محدوده زمانی معین و امکان تعریف لیست سیاه مخاطبین و اصلاح لیست‌ها وجود دارد.
پیش از این امکان تماس صوتی از این طریق فراهم شده بود و حالا شاهد عرضه این سرویس در بخش پیامک‌های ارسالی نیز هستیم.
بنابر اعلام ایرانسل، برای ارسال پیامک از طریق این سامانه کافی است شماره مخاطب مورد نظر را به صورت پیش‌شماره سرویس وارد کرد تا وی ضمن دریافت پیامک بتواند بدون پرداخت هزینه پیامک ارسال را تا پایان محدوده زمانی معین پاسخ دهد.
آهنگ پس زمینه
سرویس آهنگ پس زمینه نیز سرویس جدید دیگر ایرانسل است که امکان ایجاد آهنگ پس زمینه براساس موقعیت تماس، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی آنی و رایگان را فراهم می‌کند. ایرانسل از تنوع آهنگ‌ها با سلیقه مشترک و با اطلاع از شماره مقصد خبر داده و همچنین امکان تست صدای پس زمینه قبل از تماس خبر داده است.

و…
سامانه ارتباط تعاملی، سامانه جامع ارائه خدمات و پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه از دیگر سرویس‌های رونمایی شده توسط ایرانسل بودند که سرویس‌ها و خدمات جدیدی را برای مشتریان تجاری ارائه نموده‌اند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد امین می‌گوید

    واقعا عالیه ایرانسل روز به روز رو به پیشرفته