موتورولا: «دروید ایکس» ما احتیاجی به پوشاندن ژاکت ندارد!

شرکت موتورولا در یک تبلیغ،مشکل آنتن دهی آیفون 4 را به تمسخر گرفته است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از Talkandroid، شرکت موتورولا یک صفحه کامل  از تبلیغات روزنامه نیویورک تایمز  را اختصاص به هجو مشکل افت سیگنال آیفون 4 داده است.

این شرکت در این تبلیغ که با عنوان دروید احتیاجی به پوشیدن ژاکت ندارد عنوان کرده است:

“ما فکر می‌کنیم که خریداران موتورلا نیازی به پوشانیدن لباس به تلفن همراه خود ندارند و برای همین ما دروید را با آنتن دوگانه طراحی کرده ایم و این فن آوری به شما کمک می‌کند که در هر شرایطی از سیگنال مناسب لذت ببرید و دیگر احتیاجی به پوشیدن ژاکت به موبایل خود ندارید و این یکی از تجربه‌هایی است که ما در این 30 سال ساخت تلفن همراه به دست آورده ایم”


این هجو که در تصویر کاملا گویا است در تمسخر پیشنهاد ارائه یک قاب مجانی برای آیفون 4 از سوی استیو جابز است و البته شرکت اپل نیز در کنفرانس بررسی مشکل آیفون 4 ،دروید موتورولا را نیز از لحاظ مشکل آنتن دهی  به آیفون 4 متصل کرده بود.

البته این هجویه برای شرکت اپل نیز مسبوق به سابقه است زیرا خود این شرکت در جنگ بین مک و ویندوز در بازار سیستم عامل های رایانه رومیزی ، حملات شدیدی را از طریق تبلیغات بر ضد ویندوز انجام می‌داد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ali می‌گوید

    به امید شکست ای فون

    1. آیفون می‌گوید

      که ارزون بشه شما هم بتونی بخری؟

  2. حامد می‌گوید

    چه دعوایی شده!! :)) :))