ابراز علاقه سازنده بازی بتلفیلد برای ساخت بازی برای لینوکس!

گوستاوسون بر این عقیده است که آینده سیستم عامل و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل لینوکس بستگی بر تغییر در شیوه بازی‌ها و همچنین تغییر رویکرد توسعه دهندگان بازی خواهد بود.

0

فارنت: لارس گوستاوسون از مدیران ارشد استودیو بازی های ویدیویی DICE  طی یک مصاحبه اعلام کرد که  استودیو مذکور به شدت به دنبال توسعه بازی برای بستر لینوکس هستند.

او در این باره می‌گوید:” به هر حال طول می کشد تا سایر توسعه دهندگان به این بستر روی بیاورند ولی می‌توان با عرضه یک بازی بسیار خوب مانند Halo بر روی این بستر، این مسیر را بسیار کوتاه‌تر کرد”.

BF4_Levolution_Siege_of_Shanghai

البته او کار سخت بعدی را انتزاع مشتریان از ویندوز به سوی لینوکس می‌داندو ان را این گونه توصیف می‌کند که ” زیرا شما واقعا نیاز به متقاعد کردن آنان به مانند جدا شدن از زندگی مجردی و روی آوردن به یک دنیای جدید و متاهلی دارید”.

گوستاوسون با تاکید بر اینکه بر این عقیده است که آینده سیستم عامل و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل لینوکس بستگی بر تغییر در شیوه بازی‌ها و همچنین تغییر رویکرد توسعه دهندگان بازی خواهد بود، می‌گوید:” من فکر می کنم و البته امیدوارم رقابت بین ویندوز ولینوکس به معنای تجربه بهتری برای مشتری باشد به طوری که ما می‌توانیم عناوین بسیار بهتری در آینده داشته باشیم”.

به هر حال نمی توان از دنیای باز لینوکس و خلاقیتی که بر همین اساس به توسعه دهندگان بازی‌های ویدویی داده می‌شود بی تفاوت گذشت و بیشتر از پیش بر صحت گفته‌های گوستاوسون پی برد.

Source: Polygon

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.