این ساعت مچی زمان باقیمانده از عمر شما را نمایش می‌دهد!

اگر زیادی غرق امور دنیایی شده‌اید و فراموش کرده‌اید که روزی عمرتان بالاخره به پایان می‌رسد این ساعت مچی می‌تواند تعداد سال، ماه، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه باقیمانده از عمرتان به شما نشان دهد.

0

نام این ساعت مچی Tikker بوده که پروژه آن در Kickstarter کلید خورده و علاوه بر نمایش زمان فعلی، دائماً شما را به یاد پایان عمرتان می‌اندازد و نگاه کردن به ثانیه‌شمار معکوس آن شما را متوجه می‌کند که عمرتان چقدر با ارزش است و بهتر است آن را به بطالت نگذرانید!

برای تخمین عمر باقیمانده شما ابتدا باید در دفترچه این ساعت به سوالاتی مانند سن، جنسیت، سیگاری بودن، ورزش و … پاسخ دهید تا عمر تخمینی باقیمانده خود را محاسبه کنید و در ساعت آن را وارد کنید.

In-Timeاگر فیلم In Time را تماشا کرده باشید شاید Tikker شما را به یاد ساعت روی دست افراد آن فیلم بیندازد اما از آن‌جایی که Tikker تنها می‌تواند تخمین بزند ثانیه‌های آخر این ساعت نمی‌تواند استرس زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. کسی چه می‌داند شاید سازندگان Tikker ایده خود را از این فیلم گرفته باشند.

شاید استفاده از این ساعت در نگاه اول کمی ترسناک باشد اما سازندگان Tikker می‌گویند این ساعت باعث می‌شود بهتر از لحظات زندگی‌تان استفاده کنید و سر چیزهای کوچک دعوا راه نیندازید و به دنبال اهداف پوچ نباشید. Tikker برای عرضه عمومی به 25 هزار دلار سرمایه اولیه جهت تامین تجهیزات، تست‌های اولیه، اسمبل کردن و نهایتاٌ آمادگی فروش نیاز دارد که البته این سرمایه به سرعت در حال جمع شدن است.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.