دانشمند بلغار: بیگانه‌ها بر روی زمین در کنار ما هستند!!

بنا بر ادعای این پروفسور بیگانگان در گفتگو با وی سوالاتی در مورد پایان دنیا در سال 2012 میلادی داشتند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily” یک دانشمند بلغاری ادعا کرده است که با بیگانه‌ها ارتباط داشته و حتی به سوالات آنها پاسخ نیز گفته است.

پروفسور “فیلیپوف” از موسسه تحقیقات فضایی آکادمی علوم بلغارستان در گفتگو با یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های بلغارستان ادعا کرده است که ضمن ارتباط با بیگانگان فضایی به یک سری از سوالات آنها پاسخ نیز گفته است.

بنا بر ادعای این دانشمند ظاهرا این پرسش و پاسخ در یک فضای وهم‌آلود و تله‌پاتیک برای وی صورت گرفته است.

به گفته این پروفسور بیگانگان دارای اطلاعات جامعی در باره زمین و مشکلاتش بودند و سوالاتی در مورد پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ میلادی داشتند.

وی که در گفتگو با روزنامه “نوی‌نار” بلغارستان این ادعاها را مطرح کرده همچنین افزوده است که بیگانگان در مورد گرم‌شدن بیش از حد زمین و تهدیدهای سیارک‌های معلق در فضا نیز به پروفسور هشدار داده‌اند.

وی همچنین در ادامه مدعی شده است که “گفتار و صحبت بیگانگان خصمانه نبود ولی از کارهایی مانند لقاح مصنوعی و یا مواد آرایشی ناراضی بودند. آنها در حال حاضر در میان ما هستند و می‌خواهند به ما کمک کنند، اما مشکل این بود که ما نمی‌دانستیم چه چیزهایی را باید از آنها بپرسیم.”

همکاران “فیلیپوف” که از این اظهارات وی خشمگین هستند خواستار استعفای او شده‌اند.

گروهی بر این باورند که با توجه به اینکه به تازگی فیلم جنجال برانگیز “2012” بر روی پرده سینماهای جهان در حال اکران بوده و موضوع این فیلم نیز در مورد پایان دنیا در این سال است بعید نیست که اظهارات این دانشمند نیز متاثر از این فیلم باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] سال ۲۰۱۲ بنا بر ادعای جالب برخی پیشگویان شاهد وقوع آخرالزمان […]