نوکیا سی‌ام مهرماه از شش محصول جدید رونمایی می‌کند

نوکیا قصد دارد در تاریخ سی ام مهرماه، رویدادی را به نام ” خلق مجدد خلاقیت” در Abu Dhabi برگزار کند.بنابر گزارش Gsmarena و با تکیه بر منابع نزدیک به این شرکت، ادعا شده این شرکت فنلاندی قصد دارد شش دستگاه جدید را در این کنفرانس معرفی کند که حداقل دوتای آنها، لومیاهای جدید این شرکت هستند.

0

فارنت : نوکیا قصد دارد در تاریخ سی ام مهرماه، رویدادی را به نام ”  خلق مجدد خلاقیت” در Abu Dhabi برگزار کند. بنابر گزارش‌های منتشره و با تکیه بر منابع نزدیک به این شرکت، ادعا شده این شرکت فنلاندی قصد دارد شش دستگاه جدید را در این کنفرانس معرفی کند که حداقل دوتای آنها، لومیاهای جدید این شرکت هستند.

به احتمال زیاد، یکی از این دستگاه‌ها، لومیا 1520، همان فبلت شش اینچی است که تصاویر غیر رسمی آن نیز به تازگی منتشر شده است و به نظر می‌رسد لومیای دیگر، یک تبلت خواهد بود که عضو جدید خانواده لومیا به حساب خواهد آمد.

gsmarena_001

مجموعه لوازم جانبی جدیدی نیز برای معرفی در این رویداد در نظر گرفته شده است که بنابر گزارش‌های منتشره، یکی از این وسایل جانبی، بسیار خاص می‌باشد! اما توضیح بیشتری در این‌باره اعلام نشده است.

به نظر می‌رسد دیگر دستگاه‌های در نظر گرفته شده از سری ارزان‌قیمت Asha باشند. با نزدیک شدن به تاریخ یادشده مطمئنا اطلاعات بیشتری را از این دستگاه‌ها و زمان دقیق برگزاری این رویداد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

Source: The Verge , Gsmarena 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.