Huawei Honor 3 افتخار سوم هواوی معرفی شد

شرکت هواوی از تلفن همراه جدید خود با نام آنر 3 (Honor 3) در چین رونمایی کرد که دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 720P از نوع IPS به همراه چیپست چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی K3V2E هواوی به همراه 2 گیگابایت رم است.

1

فارنت: شرکت هواوی از گوشی هوشمند جدید خود با نام آنر 3 (Honor 3) در چین رونمایی کرد که در حقیقت جانشین مدل بسیار موفق آنر 2 (Honor 2) است و دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 720P از نوع IPS به همراه چیپست چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی K3V2E هواوی به همراه 2 گیگابایت رم است.

از سایر مشخصات آنر 3 (Honor 3) می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی، فلاش LED، هشت گیگابایت حافظه داخلی به همراه باتری 2150 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. آنر 3 هواوی همچنین دارای یک دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی برای تماس تصویری بوده و با اندروید 4.2.2 جلی بین با رابط کاربری هواوی Emotion به بازار عرضه خواهد شد.

Honor 3 دارای استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP57 است که بر این اساس تا عمق 1 متری در زیر آب وبه مدت 30 دقیقه از هرگونه گزندی مصون است و البته طبق استاندارد این گواهینامه ضد گرد و غبار نیز است. این تلفن همراه به صورت مستقیم از فروشگاه هواوی با قیمت در حدود 310 دلار قابل خرید است.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Panji می‌گوید

    سلام.میشه بگین این گوشی کی تو ایران عرضه میشه؟