بازی Plants vs Zombies 2؛ گیاهان بر علیه زامبی‌ها در تونل زمان!

نسخه دوم بازی گیاهان بر علیه زامبی‌ها به تازگی عرضه شد که بعد از 3 سال بعد از عرضه نسخه اریجینال بازی و در پلتفرم دفاع از برج به صورت رایگان در استور اپل قرار گرفته است.

7

بازی Plants vs Zombies 2 به عنوان نسخه دوم بازی گیاهان بر علیه زامبی‌ها به تازگی عرضه شد که بعد از 3 سال بعد از عرضه نسخه اریجینال بازی و در پلتفرم دفاع از برج به صورت رایگان در استور اپل و گوگل پلی قرار گرفته است.

screen1024x1024

بازی Plants vs Zombies 2

بازی Plants vs Zombies 2 دارای ساعت‌های بی‌شماری گیم پلی، گیاهان جدید، زامبی‌های هوشمند تر و البته محیط‌های مختلف است .
شایان ذکر است که این بازی یک بازی فریمیوم است بدین معنی که شما می‌توانید سرعت پیشرفت خود را با پول واقعی تسریع بخشید و البته به طور مستقیم و با صرف مرارت‌های فراوان نیز توانایی رسیدن به سرزمین‌های مختلف در غیاب بعضی از گیاهان خاطره انگیز را بدون صرف حتی یک پنی خواهید داشت.

ایده اولیه بازی Plants vs Zombies 2 تغییر نکرده و حفاظت از قلمرو در مقابل زامبی‌ها و دفع حملات آنان همچنان بستر اصلی بازی را تشکیل می‌دهد که در کنار مینی گیم‌های مختلف کاربر را به چالش می‌کشاند.

بازی Plants vs Zombies 2

محیط بازی Plants vs Zombies 2

بازی Plants vs Zombies 2 دارای 3 محیط مختلف است و شما از مصر باستان شروع کرده که باید در مقابل زامبی های مومیایی مقاومت کنید و در ادامه وارد محیط غرب وحشی و قلمرو دزدان دریایی بر روی اقیانوس خواهید شد و شما حتی می توانید به عقب بازگردید و سعی کنید تا در هر بازی 3 ستاره کسب کنید که مستلزم رعایت قواعد خاص و بسیار سخت گیرانه‌ای است کهاصلا کار ساده‌ای نیست! که البته اگر مثل من صبور و سمج باشید می‌توانید با این روش بیشتر گیاهان و.. را خریداری و آزاد کنید.

در آغاز بازی Plants vs Zombies 2 شما برای استفاده از تمامی عناصر بازی راهنمایی مفصلی دریافت می‌کنید و جزئیات در مورد گیاهان جدید نیز به شما با ارائه انیمیشن توضیح داده می‌شود.

گیم پلی بازی Plants vs Zombies 2در شروع سرگرم کننده است اما سطح دشواری آن بعد از مدتی برای شما تکراری شده و ممکن است دیگر برای شما جذابیت نداشته باشد( همانطور که برای من هنوز هم گیاهان برعلیه زامبی‌های اریجینال دارای گیم پلی بهتری است).

بازی Plants vs Zombies 2بزرگ‌ترین انتقاد ما درباره بازی Plants vs Zombies 2 این واقعیت است که صفحه نمایش 4 اینچی آیفون 5  و سایر گوشی‌های با این اندازه از صفحه نمایش برای این بازی خیلی باریک است که این دشواری در یک صفحه نمایش 3.5 اینچی وجود ندارد که البته در دستگاه‌های اندروید با متوسط صفحه نمایش 4.7 اینچی بالطبع دشوار نیست هر چند این بازی اختصاصی iOS است)  و آیکون‌های کوچک در اغلب اوقات باعث فشرده شدن دکمه‌های اشتباه شده و در ادامه زامبی‌ها موفق به خوردن مغز شما می‌شوند.

جمع بندی:

بازی Plants vs Zombies 2 شما را به خوبی ساعت‌ها سرگرم می‌کند  و البته فریمیوم بودن یکی از مزایای بیشمار آن است و تنها شکایت‌هایی در باره عدم مطابقت پذیری آسان بر روی آیفون 5 گزارش شده است پس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به فروشگاه اپ استور اپل رفته و یا کشتن زامبی‌ها از مغز خود حفاظت کنید.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. بنیامین می‌گوید

    سلام لینک دانلودش کجاس؟

  2. پدرام می‌گوید

    عالی

  3. پارسا می‌گوید

    نسخه ی کامپیوترش وجود نداره؟؟؟؟از کجت باید دانلود کنیم؟؟؟؟

  4. نام شما می‌گوید

    خسته شدم از بس نصب نشد

  5. ابوالفضل می‌گوید

    هیچی

  6. HADISE می‌گوید

    ?CHEGORI DOWNLOAED KONAM

  7. hasanhasanpoor می‌گوید

    بازی خوبی هستش اول که دیدم فکر کردم samurai vs zombies defense هستش خدایی از وقتی ایکس باکس لایو اومده بازی غیر از ایکس باکس لایو بازی نمیکنم
    ای کاش گیفت کارت مایکروسافت میومد ویندوز استورش البته و ویندوزفون استور