دردسر جدید اپل: مراقب آتش‌گرفتن «آیفون 4» هم باشید!

پس از بروز مشکلاتی نظیر آنتن‌دهی و مشکل در دست گرفتن این تلفن همراه برای چپ‌دست‌ها به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد یک تلفن همراه آیفون 4 با اتصال به کامپیوتر آتش گرفته است.

9

فارنت : شاید بتوان تلفن همراه آیفون 4 شرکت اپل را بدشانس‌ترین و بداقبال‌ترین محصول این شرکت دانست. این تلفن همراه از همان آغاز و با افتضاحی که یکی از مهندسان این شرکت با جا گذاشتن این تلفن همراه در یک رستوران بر جا گذاشت و باعث لو رفتن پیش از موعد آن توسط گیزمودو شد، بداقبالی خود را نشان داد.

این روند ادامه یافت و با عرضه این تلفن همراه دور جدیدی از این بدشانسی‌ها آغاز شد و مشکلاتی نظیر آنتن‌دهی و طریقه در دست گرفتن این تلفن همراه و حتی مشکل عکاسی با دوربین آن که کمی رنگ زرد بیشتری را چاشنی عکس می‌کرد، دردسرهای جدیدی را برای این شرکت به وجود آورد.

اما دردسر جدید آیفون 4 برای اپل از آنجا آغاز شده است که یک سات اینترنتی تصاویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک تلفن همراه آیفون 4 در هنگام شارژ دچار آتش‌سوزی شده است به نحوی که گوشی دیگر قابل تعمیر نیست. اگر چه این موضوعی عادی در میان تمامی برندهای تلفن همراه است که ممکن است برای آنها هم پیش بیاید اما این موضوع در خصوص آیفون که تاکنون نقص‌های زیادی از آن افشا شده، سر و صدای بیشتری را به راه انداخته است.

آتش گرفتن آیفون جدید را وبلاگ “بوی‌جنیوس‌ریپورت” (boygeniusreport) گزارش کرده و در مطلب خود آورده است که :

یکی از منابع بسیار نزدیک ما در شرکت AT&T این تصاویر را انحصارا برای ما ارسال کرده است.. بله این یک آیفون 4 آتش گرفته است. ظاهرا یک مشتری این تلفن همراه را به فروشگاه آورده و برای رفع عیب آن درخواست کمک کرده است اما آنچه که بدیهی است این تلفن همراه تاحدی غیرقابل تعمیر است.

این منبع ما اعلام کرده که این اولین بار است که افراد ما این چنین موضوعی را می‌بینند ( ما هم همینطور) اما تلفن همراه جدید آیفون 4 زمانی که با استفاده از کابل همراه یو‌اس‌بی این تلفن به کامپیوتر متصل شده است این چنین دست به خودسوزی زده است.

صاحب این تلفن همراه خواستار تعویض آیفون خود با یک دستگاه دیگر آیفون شده، اما به طور بدیهی این فروشگاه اعلام کرده که این موضوع خارج از خدمات پس از فروش این فروشگاه است اما شرکت اپل در تماس با منبع ما در این فروشگاه تایید کرده که این اتفاق ناشی از ایراد در پورت یو‌اس‌بی تلفن همراه بوده و ناشی از اشتباه مشتری نمی‌باشد.

منبع ما همچنین اعلام کرده است که ورودی پورت‌ یو‌اس‌بی بر روی گوشی بشدت داغ بوده و حتی منجر به کمی سوختگی بر روی دست مشتری شده است. پورت یو‌اس‌بی دستگاه و همچنین کابل اتصال دهنده از شدت گرما ذوب شده‌اند .

امیدواریم این تنها باری باشد که ما شاهد مرگ ناشی از سوختگی برای آیفون 4 محبوبمان باشیم.

به نظر می رسد با انتشار این تصاویر دور جدیدی از دردسرهای آیفون 4 برای اپل اغاز شده باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. pani می‌گوید

    inam az tarif kardane baziya … az APPLE , hame didin ke … ba in gooshi sakhtanesh harki iphone 4 bekhare …e, berin n95 bekharin , ham doorbine ghavi tari dare ham sedaye behtar , ham atish nemigire !!!!!!!!!!!!!!

  2. […] شده (در اینجا) و حتی مشکلاتی مانند آتش گرفتن خودبخودی (در اینجا) گزارش هایی را به شرکت اپل ارسال و تقاضای خسارت کرده […]

  3. کوروش می‌گوید

    اپلم که خراب کرده که : ))

  4. hani می‌گوید

    اره بابا این گوشیا به درد نمی خورن برین گوشی نیم کیلویی صاایران رو بخرید وقتی همراه ادمه انگار یه باجه تلفن همراهته هاهاهاهاها
    بیشتر این چیزها تبلیغاته اقا تبلیغات ممکنه شما با اینگونه تبلیغات اشنایی نداشته باشید

  5. علي می‌گوید

    سالی که نکوست از بهارش پیداس . بابا این گوشی چشم خورده (خنده).

  6. arash می‌گوید

    این اپل هم دیگه شورشو در اورده . آخه چقدر این گوشی مشکل داره . من که دیگه خسته شدم از این همه مشکل !

  7. Simon می‌گوید

    عجب اپل هم ر… با این گوشی ها :)

  8. حسین می‌گوید

    واقعا از اپل بعیده !!

  9. حسین می‌گوید

    خیلی معذرت می خوام که از این جمله استفاده می کنم
    میگن عروس تعریفی ……. …….