«ال-جی» هم تابلت آندروئیدی می‌سازد

شرکت مذکور این تابلت را در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد.

0

به  گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “وال استریت ژورنال” شرکت “ال-جی” اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در 3 ماه چهارم سال جاری میلادی تابلت آندروئیدی خود را روانه بازار کند.

شرکت ال-جی دومین شرکت بزرگ تولید کننده وسایل صوتی و تصویری در کره جنوبی بعد از شرکت سامسونگ  این تابلت را که بر اساس سیستم عامل اوپن سورس گوگل یعنی آندروئید خواهد بود را  زمانی تولید خواهد کرد که متوجه شد رقیب قدیمی خود یعنی سامسونگ نیز به زودی تابلت جدیدی را روانه بازار می‌کند.

پیش‌تر شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد با ارائه تابلت مدل ” Galaxy Tab” به صورت جدی وارد عرضه تولید تابلت رایانه‌ای شود.

شرکت ال-جی که سومین شرکت بزرگ تولید کننده تلفن همراه در جهان بعد از نوکیا و سامسونگ است به زودی تلفن همراهی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل 7 را روانه بازار خواهد کرد و این در حالی است که شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که خط تولید تلفن های همراه Kin 1,Kin2 را متوقف خواهد کرد.

شرکت ال-جی هنوز هیچ گونه جزئیات فنی و همچنین قیمت احتمالی این تابلت منتشر نکرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.