استیو جابز: لطفا آیفون جدید را در دست چپ خود نگیرید!

با بالا گرفتن مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه جدید شرکت اپل، استیو جابز مدیر این شرکت مدعی شد که این اشکال به خاطر درست در دست نگرفتن این گوشی از سوی مشتریان است.

6

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت پس از افزایش اعتراضات عمومی خصوصا در اینترنت مبنی بر مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه “آیفون 4” شرکت اپل که تنها دو روز از عرضه آن می‌گذرد، استیو جابز مدیرعامل شرکتت اپل در پاسخ به ایمیل یکی از مشتریان این شرکت در این خصوص اعلام کرد که مشکل ناشی از عدم آنتن‌دهی این تلفن همراه به خاطر درست در دست نگرفتن این تلفن همراه از سوی کاربران است.

پیش از این در خبری اعلام کرده بودیم که کاربرانی که آیفون ۴ را خریداری کرده‌اند با مشکل بی‌سابقه عدم آنتن‌دهی تلفن همراه خود روبرو شده‌اند و مشکل آنتن‌دهی آیفون ۴ به یک بحث داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و عده‌ای از کاربران نیز گزارش داده‌اند که در هنگام گذاشتن انگشتان دست در یک منطقه خاص آیفون تلفن همراه آنان مشکل آنتن‌دهی پیدا می‌کند.

اکنون استیو جابز با پاسخ خود به این ایمیل و با بیانیه رسمی شرکت اپل در این خصوص اگر چه در واقع این شرکت به این مشکل اذعان داشته، اما باز هم در واقع آن را از سر خود باز کرده و به درست در دست نگرفتن این تلفن همراه از سوی مشتریان نسبت داده است.

استیو جابز در پاسخ به ایمیل یکی از مشتریان این شرکت در این خصوص اعلام داشته است که تنها راه حل این مشکل آن است که شما تلفن همراه خود را این گونه در دست نگیرید.

این مشتری شرکت اپل دوباره پس از دریافت این پاسخ در ایمیل دیگری به استیو جابز که معمولا پاسخ‌هایی کوتاه و مختصر به نامه‌های خود می‌دهد، می‌نویسد:

“آهان من فهمیدم، خوب پس این اون چیزیه که من باید انجام بدم، شما به من یک راه‌حل ارائه دادید اما من فکر می کنم که به طور معمول من نباید محدودیتی برای چگونه در دست گرفتن یک گوشی داشته باشم.

من این گوشی رو چال می‌کنم، این واقعا شگفت‌انگیزه، من فکر می کنم چیزی که بیشتر بشه اسم اینو گذاشت نقص در طراحیه..”

استیو جابز در پاسخ به این نامه می‌نویسد:

“مطمئنا در هر گوشی تلفن همراهی نقاط حساسی وجود دارد که بر روی آنتن تاکید شده است. برخی شرکت‌ها هنگام فروش با الصاق برچسب‌هایی به مشتری خود می گویند که این منطقه را با دستان خود نپوشانند.”

این اظهارات استیو جابز در حالی مطرح می‌شود که زمان زیادی از کنفرانس اپل نگذشته است که جابز در آن کنفرانس با اطمینان خاصی از آنتن آیفون 4 با عنوان “Brilliant Engineer” یاد کرد، عنوانی که پروفسور “Gert Frolund Pedersen” استاد دانشگاه معروف” Aalborg”چندان به آن اعتقاد نداشت و قبل از عرضه آیفون 4 تاکید داشت که لمس آنتن آیفون جدید توسط انگشتان دست، موجب ایجاد تداخل مغناطیسی و در نتیجه مشکل آنتن‌دهی این تلفن همراه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    خیلی جالبه، اپلی که این همه ادعا میکردم سر آنتن دهی این گوشی حالا به این مشکل بزرگ برخورده :))

  2. […] پیشنهاد کرد که آیفون جدید را با دست چب استفاده کنند (در اینجا) که همین گفته‌ها موجب اعتراض اتحادیه چب دستان جهان […]

  3. […] مشکل تا آنجا بالا گرفت که استیو جابز در پاسخ به ایمیل مشتریان خود به این موضوع اذعان کرد و تنها تاکید کرد که شما نباید […]

  4. فرید می‌گوید

    من شنیده بودم که می گفتن موقع صحبت با موبایل اونو تو دست چپتون بگیرین و با گوش چپ صحبت کنین تا ضرر کمتری داشته باشه اما الان اپل مشتری ها رو مجبور می کنه بر عکس این کار رو انجام بدن

  5. سعید می‌گوید

    جالبه. خوب فکر کنم برای کار با محصولات اپل ما باید عادت های خودمون تغییر بدیم. یعنی به جای این که اون با ما سازگار باشه ما باید با اون سازگار بشیم! خوب چند وقت دیگه اپل می خواد طرز درست راه رفتن آب خوردن دستشویی رفتن و… رو به ما آموزش بده. این دیگه چه مسخره بازی ایه. یعنی یکی اون جا نبوده این قسمت رو آزمایش کنه یا حتی یه نفر نبوده در حد سال اول فیزیک دانشگاه اطلاعات داشته باشه!

  6. سینا می‌گوید

    خیلی ممنون از سرعت ترجمه و همچنین گذاشتن اخبار حتی در این ساعت شب.