دلیل انفجار اخیر گوشی گلکسی اس 3 استفاده از باطری غیراصلی اعلام شد

گزارش‌های منتشر شده در این خصوص حاکی از آن است که بنابر آزمایشات و تحقیقات انجام شده از سوی آزمایشگاه صنعتی فدرال سوئیس، دلیل این انفجار استفاده از یک باطری غیراصلی در گوشی گلکسی اس 3 بوده که توسط سامسونگ و یا شرکت‌های تابعه آن ساخته نشده و این مدل باطری هیچ گاه مورد تائید فنی سامسونگ برای استفاده قرار نگرفته است.

0

فارنت: چند روز پیش خبری در فارنت خواندید که یک گوشی گلکسی اس 3 در جیب یک دختر 18 ساله منفجر شده و باعث آسیب دیدن او شده است. انفجار این گوشی کاملا واقعیت داشت و حتی برایتان نوشتیم که سامسونگ وعده تحقیق در این خصوص را داده است.

Samsung-Galaxy-S-III-explodes-in-girl’s-pocket

حالا گزارش‌های منتشر شده در این خصوص حاکی از آن است که بنابر آزمایشات و تحقیقات انجام شده از سوی آزمایشگاه صنعتی فدرال سوئیس، دلیل این انفجار استفاده از یک باطری غیراصلی در گوشی گلکسی اس 3 بوده که توسط سامسونگ و یا شرکت‌های تابعه آن ساخته نشده و این مدل باطری هیچ گاه مورد تائید فنی سامسونگ برای استفاده قرار نگرفته است.

Samsung-Galaxy-S-III-explodes-in-girl’s-pocket-02

هنوز مشخص نشده است که این باطری غیراصلی از سوی این دختر به طور اگاهانه مورد استفاده قرار گرفته و یا به عنوان یک محصول اصلی به او فروخته شده است. در هر صورت فعلا دلیل انفجار گلکسی اس 3 سامسونگ مشخص شد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا دلیل کشته شدن زن چینی بر اثر پاسخ دادن به گوشی آیفون خود در هنگام شارژ هم مشخص می‌شود یا خیر!

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.