«مایکروسافت» هر یک ثانیه هفت «ویندوز 7» می‌فروشد!

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که از ابتدای عرضه این سیستم‌عامل در زمستان سال گذشته تاکنون موفق به فروش 300 میلیون نسخه از آن شده است.

17

به گزارش فارنت به نقل از تچ‌کرانچ سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت این روزها دیگر حلقه تکمیلی خود را می‌گذراند. مایکروسافت از ابتدای زمستان سال گذشته که ویندوز 7 را به بازار عرضه کرد تاکنون موفق به فروش 150 میلیون نسخه از این ویندوز شده است که به معنای فروش هر یک ثانیه هفت ویندوز 7 است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که ویندوز 7 علاوه بر این اکنون سریع‌ترین رشد فروش را در میان سیستم‌عامل های شرکت مایکروسافت داشته است و این شرکت اکنون در خصوص ویندوز 7 با تقاضای بیشتر از تولید خود روبروست، تقاضاهایی که در خصوص ویندوز ویستا و با بروز بحران اقتصاد جهانی کاهش پیدا کرده بود.

مایکروسافت برآورد کرده است که 75 درصد موسسات اقتصادی اکنون در حال ارزیابی ویندوز 7 هستند و قصد خرید آن را برای سازمان خود دارند و حتی برخی تخمین‌ها از این حکایت دارد که مایکروسافت با این سرعت فروش به رکورد فروش 300 میلیون نسخه هم خواهد رسید.

بزرگترین شرکت نرم‌افزاری دنیا پیش از این و حدودا دو هفته پیش در کنفرانس تچ‌اد در ایالت نیواورلئان آمریکا اعلام کرده بود که در حال کار بر روی سرویس‌پک ۱ (SP1) ویندوز ۷ است و انتظار دارد تا نسخه آزمایشی آن را در ماه جولای (ماه آینده) عرضه کند.

“گاوریلا شوستر” سخنگوی مایکروسافت با اعلام این خبر تاکید کرده بود ویندوز ۷ پیروزی عظیمی برای مایکروسافت بوده و این موفقیت باعث افزایش فروش رایانه‌های رومیزی و شخصی خواهد شد.

خبر دیگر در مورد مایکروسافت اینکه این شرکت نسخه آزمایشی نرم‌افزار موسوم به ویندوز لایو که شامل هاتمیل مسنجر، نرم‌افزار ادیت فیلم Movie Maker و گالری عکس است را امروز برای دانلود بر روی وب‌سایت خود قرار داده است که با کلیک بر روی تصویر زیر قادر به دریافت آن خواهید بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

17 نظر برای این مطلب
  1. […] مجوز و لایسنس ویندوز هفت تا آن زمان به فروش رسیده است (اینجا) که به عبارتی با آمار هر یک ثانیه، هفت ویندوز هفت […]

  2. محمد می‌گوید

    سلام به همه
    کس دیگه داره ویندوزشو میفروشه ، کسه دیگه هم داره پولشو میده
    ما اینجا داریم نقدو بررسی می کنیم.
    به نظر من که مایکروسافت خیلی هوای ما ایرانی ها رو داره که میذاره ویندوزای تقلبی مون رو update کنیم و بعد از وصل شدن به اینترنت از کار نمی افته.
    ولی در کل سون ویندوز خوبیه و به نظر من خیلی از لینوکس بهتره.
    لینوکس فقط ادعای امنیت بالاتر رو داره و این به دلیل کاربرای کمترشه

  3. کامران می‌گوید

    بعید میدونم فکر کنم دارن بازار گرمی میکنن! البته بیشترین فروش seven مربوط به نوت بوک هاست که بزور به مشتریان فروخته میشه، و چون فروش نوت بوک نسبت به دسکتاپ بیشتر شده طبیعتا رشد فروش نسبت به Vista مشاهده میشه وگرنه حرکت به سمت این نسخه بسیار کندتر از XP انجام شده و میشه.

  4. amin می‌گوید

    بابا اقا رضا چرا این قد از خود راضی
    این طور که پیداست انگار با فایر فاکس کار نکردی ها .

  5. نادر می‌گوید

    سلام

    من میخواستم بدونم ویندوز 7 با بازی ها مشکلی نداره؟

    و یا نسبت به ویستا کمتر ساپورت کنه؟

    فارنت
    : ما که خودمون تا بحال به مشکل خاصی برنخوردیم

  6. رضا می‌گوید

    بین مرورگرها برای اینترنت فقط و فقط ….اپرا. اینترنت اکسپلورر ویندوز واقعا خیلی کنده. اپرا سرعتش فوق العاده ست. فقط یکبار امتحان کنید خودتون متوجه میشین که من چی میگم. از سایت http://www.opera.com میتونین دانلود کنین. حجمش هم کمه. من که دیگه محاله به سمت اینترنت اکسپلورر ویندوز برم.

  7. آرمین می‌گوید

    ببخشید که اینجا مطرح میکنم, لطفا یک فکری برای قسمت خوراک یا فید بکنید که به لطف دوستان فیلتر شده و دسترسی بهش ممکن نیست فکر کنم خیلیها از طریق فید مشترک شما هستند

    فارنت: ممنون. منتها ما خودمون هم دنبال راه حل هستیم همینجا هم از دوستان درخواست می کنیم اگر راه حل قابل اجرایی سراغ دارند لطف کرده و ارائه کنند..

  8. حسام می‌گوید

    سلام من با ابراهیم موافقم ویندوز سون بهترینه
    اون محمد هم یه سیستم الکی داره برا همینه که ویندوز واسه سیستمش سنگینه و معلومه داره حرف الکی می زنه

  9. آرمین می‌گوید

    من یکی از طرفدارن لینوکس هستم و کارهام را تا جایی که بتونم با لینوکس انجام میدم ولی با کسی تعارف نداریم که لینوکس در قسمت نرم افزارهای کاربردی نسبت به ویندوز محدودیتهای داره که فعلا نمیشه تمام وقت و به عنوان سیستم عامل اصلی ازش استفاده کرد

    اما در مورد ویندوز: من هم با حرف ابراهیم موافقم نباید از روی غرض ورزی حرفی زد
    من قبلا از XP استفاده میکردم با اینکه خیلیها اعتقاد داشتن کهXp بهترین ویندوزه اما من باهاش مشکل زیادی داشتم و بعد از گذشت 2-1 ماه از نصب ویندوز مدام با کرش یاارورهای عجیب و غریب مواجه میشودم و بعد از این مدت مجبور به تعویض ویندوز میشودم که حتما خودتون از دردسرهاش خبر دارین, از ویستا هم به دلایل زیاد و غیر قابل انکار اصلا خوشم نیامد اما از روزهای اولی که نسخه اصلی ویندوز سون به بازار امد نصبش کردم و با کمال تعجب هنوز مجبور به تعویض ویندوز نشدم چون خیلی کم پیش امده که مشکلی باهاش داشته باشم و خیلی ازش راضیم الانم دارم از سرعت, پایداری, زیبایی و اصالت! ویندوز سون لذت مبسوت میبرم D:

  10. cena می‌گوید

    محمد چرا حرف مفت میزنی اخه

  11. مرلین می‌گوید

    والا من گام به گام با ویندوز های مایکروسافت پیش رفتم
    هر کدوم از قبلی کاملتر و بهتر و بی ایرادتر

    ویندوز 7 رو حتی وقتی بتا بود تست کردم.
    الان خیلی وقته نسخه Ultimate اش رو دارم , کاملا راضی ام.

  12. prince of Persia The forgotten sands می‌گوید

    ایول مایکو جان
    :-)

  13. ابراهيم می‌گوید

    سلام
    والا از اون زمان که من seven رو نصب کردم حتی یک بار هم کرش نکرد
    واسه هر کسی هم که پیشنهاد دادم و براش نصب کردم خیلی راضی بوده
    و کسی هم پشیمون نشده.
    چرا الکی حرف بی خود می زنید و چشم روی واقعیت بستید؟

  14. حسین می‌گوید

    میشه حرف الکی نزنی محمد
    بعضیا مثل شما چش دیدن ندارن

  15. همایون می‌گوید

    جالبه
    توی ایران هر 7 ثانیه از یه ویندوز 7 , هفتاد بار کپی گرفته و فروخته میشه و هر 70 سال یه ویندوز 7 اصل فروخته میشه !!!!!!!!!!

  16. محمد می‌گوید

    – هر چند ثانیه یک‌بار یک‌نفر این سیستم‌عامل رو از روی کامپیوترش پاک می‌کنه؟

    – هر چند ثانیه یک‌بار این سیستم‌عامل «کرش» می‌کنه؟

    – هر چند ثانیه یک‌بار یک‌نفر از خرید این سیستم‌عامل پشیمون می‌شه؟

    و …

  17. کوروش می‌گوید

    مثل همیشه عالی. سپاس

    فارنت: ممنون کوروش خان