قابلیت‌های پیشرفته صوتی Amp-Up در مادربردهای سری Z87 گیگابایت

گیگابایت از عرضه مادربردهای سری Z87 گیگابایت به بازارهای داخلی به زودی خبر داده است و می‌توان گفت با عرضه سری مادربردهای Z87، انتظار کاربران برای تغییر نسل رایانه‌های شخصی‌شان به پایان خواهد رسید.

0

در طراحی این نسل از مادربردهای گیگابایت چندین فن‌آوری منحصر به فرد و جدید مورد استفاده قرار گرفته که موجب افزایش چشمگیری در سطح کارایی و دگرگونی کاربری‌های رایانه‌های شخصی شده است. یکی از آنها قابلیت‌های صوتی پیشرفته است که Amp-Up نام دارد و به طور انحصاری روی مادربردهای G1.Sniper 5 و G1.SniperM5 مخصوص گیمینگ تعبیه شده است.

فن‌آوری Amp-Up در سری Z87 گیگابایت

فن‌آوری Amp-Up شامل یک پردازنده صوتی پیشرفته، ساخت شرکت Creative به همراه یک رابط نرم‌افزاری جامع، آمپلی‌فایر مجتمع OP-Amp، نویزگیر صدا و قطعاتی با روکش طلاست. پردازنده صوتی Creative Sound Core3D که با روکشی از طلا پوشانده شده است صدایی شفاف و رسا، در اصطلاح صدای کریستالی، را به همراه داشته و کاربران حرفه‌ای را از نصب کارت‌های صوتی جداگانه روی سیستم بی‌نیاز می کند.

فن‌آوری Amp-Up در سری Z87 گیگابایت

همچنین یک چیپ آمپلی فایر قابل ارتقاء نیز روی این مادربرد قرار گرفته که به گسترش دامنه صدای خروجی از سیستم کمک بسزایی می‌کند. قابلیت نصب آمپلی‌فایرهای مختلف روی این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد که حتی نوع ماهیت صدا را بر اساس نیاز خود انتخاب کند.

به علاوه یک آمپلی فایر هدفون مجتمع روی این مادربرد سری Z87 گیگابایت تعبیه شده است که باعث افزایش عمق و قدرت صدای خروجی از طریق هدفون‌های حرفه‌ای گیمینگ می‌شود. شرکت گیگابایت برای بالاتر بردن کیفیت صدا از خازن‌های صوتی پیشرفته Nichicon استفاده کرده و برای کاهش نویز و حفاظت بیشتر از سخت‌افزارهای صوتی، از لایه جداکننده نویزگیر و قطعاتی با روکش طلا بهره برده است. طراحی بی‌نظیر این مجموعه از فن‌آوری ها، این دو مادربرد گیگابایت را از تمامی محصولات مشابه کاملاً مجزا کرده است.

Source: Gigabyte

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.