آغار عرضه Ascend P2 و Ascend Mate هواوی به بازار خاورمیانه

هواوی از عرضه جدیدترین و آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend، بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان 5 برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه در خرداد ماه خبر داد.

2

فارنت: هواوی از عرضه جدیدترین و آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend، بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان 5 برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه در خرداد ماه خبر داد.

Huawei-Ascend-P2
گوشی هوشمند Ascend P2 سریع‌ترین گوشی هوشمند 4G LTE دنیا و Ascend Mate بزرگ‌ترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش 6.1 اینچی (البته در زمان معرفی محصول) به حساب می‌آیند که به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES2013 معرفی شده بودند.
در گوشی Ascend Mate شاهد نسبت 73 درصدی بدنه به صفحه نمایش هستیم که در زمان معرفی گوشی بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده‌های خود به حساب می‌آمد و این ویژگی و قابلیت، نهایت راحتی و لذت را برای کاربر در مشاهده ایمیل‌ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن فراهم می‌آورد.

Huawei-Ascend-Mate
Ascend Mate با صفحه نمایش 6.1 اینچی کیفیتی خیره کننده را با وضوح تصویر 1280 در 720 در اختیار ما قرار می‌دهد. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که استفاده کاربر با یک دست از گوشی را با توجه به ضخامت بسیار کم 9.9 میلیمتری آن امکانپذیر ساخته است.
بازار خاورمیانه از جمله بازارهای مهم و مطرح برای شرکت هوآوری به حساب می‌آید و گسترش و توسعه هوآوی در این بازار در فروش بیش از 127 میلیون دستگاه و کسب درآمد فروش 7.7 میلیارد دلاری این شرکت در سال گدشته نقش مهمی را داشته که این آمار فروش افزایش بیش از 8 درصدی را در یک سال نشان می‌دهد.
امروزه رده اصلی گوشی‌های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاسهای: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) تقسیم شده است.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. saba pirzad می‌گوید

    مگه آدم تخم طلا میزاره که اینhuawei ها انقدرگرونن خدا خفشون کنه با این قیمتا شون

  2. Amin می‌گوید

    گوشی D2 کی میاد ؟؟؟
    این گوشی ها وارد بازار ایران هم می شوند یا نه؟؟؟