با دایره‌ها قدرت حافظه خود را به رخ دوستانتان بکشید!

ایده اولیه این بازی بسیار ساده و حتی سرگرم کننده است اما باید اعتراف کنم که دایره‌ها به صورت مولتی پلیر و سلاح ها بسیار سرگرم کننده تر می‌شود.

1

فارنت:Circles برای آیفون و آی پد یک بازی حافظه جذاب و دوست داشتنی است که می‌توانید توانایی حافظه خود را در تکرار یک توالی بسنجید و شما امکان این را دارید که به تنهایی یا با دوستان خود به این بازی زیبا بپردازید و در یک نبرد حافظه آنان را به چالش بکشانید.

circles_screenshots_1

قضیه ساده است ؛شما با شش دایره که با رنگ و صداهای مختلف ارائه می‌شوند  به صورت توالی روشن می‌شوند روبرو هستید و شما باید این توالی را تکرار کنید و بازی مرحله به مرحله سخت تر می‌شود و تا زمانی که شما دچار اشتباه شوید ادامه دارد.

ایده اولیه این بازی بسیار ساده و حتی سرگرم کننده است اما باید اعتراف کنم که دایره‌ها به صورت مولتی پلیر و سلاح ها بسیار سرگرم کننده تر می‌شود.

circles_screenshots_2

شما در بازی می‌توانید از 3 سلاح مختلف استفاده کنید که عبارت است از رعد و برق ،افزایش سرعت بازی و خاموشی که صدا و رنگ در آن خاموش می‌شود(بسیار بسیار سخت..) که بدین ترتیب و با خرید این سلاح ها از طریق سکه و خرید داخل برنامه ای می‌توانید کار را برای دوستان خود مشکل‌تر و حتی معیار حافظه خود را بیشتر بسنجید.

خوب:

-طراحی بسیار زیبا

-موسیقی زیبا و آرام بخش

-عبارات جالب و دلگرم کننده در هنگام ارتقا سطح بازی کاربر

-امکان بازی چند نفره

-امکان کسب سکه برای افزایش اعتبار و خرید سلاح

-پشتیبانی از iCloud

بد:هورا هیچ نکته بدی وجود ندارد.

circles_screenshots_3

امتیاز فارنت:9 از 10

لینک فروشگاه آی‌تونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    خیلی خوب بود فارنت ،
    ممنون