رساندن آب‌نبات به اجداد هیولای دوست‌داشتنی در تونل زمان

نسخه اولیه بازی طناب رو ببر همواره به عنوان یک بازی محبوب با گیم پلی ساده، سبک انیمیشن مطرح بوده که با به چالش کشاندن کاربران که می‌توانند از تمامی گروه‌های سنی باشند مورد ستایش قرار گرفته است.

2

فارنت: نسخه اولیه بازی  طناب رو ببر همواره به عنوان یک بازی محبوب با گیم پلی ساده، سبک انیمیشن مطرح بوده که با به چالش کشاندن کاربران که می‌توانند از تمامی گروه‌های سنی باشند مورد ستایش قرار گرفته است.

Cut the Rope-Time Travel-2

در حال حاضر و یک سال و نیم  بعد از ارائه نسخه Experiments، نسخه سوم این بازی از سوی استودیو ZeptoLab با عنوان Cut the Rope: Time Travel (طناب را ببر: سفر در زمان) عرضه شده است که دارای همان گیم پلی آشنا البته با برخی از چالش‌های جدید و افزوده شدن چند شخصیت جدید است که البته مهم‌ترین تغییر آن این است که این بار باید آب نبات را به جای یک هیولا به دو هیولای دوست داشتنی برسانید.

 

Cut the Rope-Time Travel1

 

سفر در زمان وام گرفته از دو بازی گذشته خود است و تفاوت اصلی در این است که دو هیولای گرسنه به غذا وجود دارد و شخصیت بازی در طول زمان به عقب رفته و در طول زمان با اجداد مختلف خود دیدار می‌کند و شما نمی‌توانید فقط یک هیولا را سیر نگاه دارید چون در این صورت باید بازی را دوباره تکرار کنید.

Cut the Rope-Time Travel-3

این بار قضیه پیچیده‌تر از دو نسخه قبلی است و مکانیک‌های جدید همانند زنجیره‌های فلزی، مکث زمان، آب نبات‌های یخی، بمب (مثلا شما آب نبات را بر روی بمب می‌اندازید و موج انفجار آب نبات را به مکان مورد نظر شما هدایت می‌کند)، ساعت بزرگ و… افزوده شده و البته برخی عناصر نیز از دو نسخه قبلی به این بازی اضافه شده‌اند که فاکتورهای جدید بسیار دلنشین‌تر از نسخه‌های قبلی هستند.

Cut the Rope-Time Travel-4

یکی از مهمترین مشکلات این بازی این است که بازی بیش از حد آسان است و اگر به یاد داشته باشید در نسخه اولیه بازی، شما روزها و حتی ماه‌ها فرصت خاراندن سر را برای رد کردن مراحل آن نداشتید ولی این بازی از یک صبح تا ظهر تمام می‌شود! و تنها سختی کار این بازی فهمیدن راه تحویل آب نبات به هیولاها است که در اکثر سطوح کمتر از 30 ثانیه طول می‌کشد و پس از آن زمان برای اجرای مراحل مهم است که خوب با توجه به سن این ممکن است متغیر باشد و در تعداد انگشت شماری از سطوح چالش واقعی گریبان کاربران را می‌گیرد و به جرات می‌توان گفت که 90 درصد مراحل بازی را در کمتر از یک دقیقه می‌توان به پایان برد.

از لحاظ گرافیک و صدا به نظر می‌رسد نسبت به دو نسخه قبلی خود تغییر خاصی نکرده زیرا دقیقا دارای جذابیت‌های بصری خیره کننده و انیمیشن‌های فوق العاده بوده والبته شخصیت‌های جدید نیز همانند OM بوده و تغییر خاصی در کنش‌های آنان دیده نمی‌شود  و البته صدا در بازی نیز خوب است اما هیچ چیز جدیدی ارائه نشده و برای یک بازی تلفن همراه به یادماندنی نیست .

نتیجه گیری:

بازی سفر در زمان نسخه سوم از بازی طناب رو ببر است که با گیم پلی و مکانیک‌های جدید و حفظ بهترین نقاط از باری‌های قدیمی تر بسیار لذت بخش است ولی متاسفانه برای اکثر کاربران این بازی بسیار آسان است و حل کردن چالش ها نیز آسان تر از نسخه‌های قبلی است و به  نظر من این بازی بیشتر برای بچه ها سرگرم کننده خواهد بود چون دارای انیمیشن و جذابیت‌های بصری است ،عواملی که زیاد به مذاق بزرگسالان خوش نخواهد آمد.

امتیاز تیم فارنت:8/10

لینک دانلود رایگان از کافه بازار

لینک دانلود رایگان از پلی استور گوگل

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. faezeh می‌گوید

    بله

  2. faezeh می‌گوید

    چه جوری می شه دانلود کرد ؟من بلد نیستم .خیلی سخته