هنر دزدیدن آیفون به سبک چینی!

بیش از این برای شما گفته بودیم که صحبت کردن با تلفن همراه به خصوص آیفون در خیابان مانند تکان دادن یک دسته پول نقد برای سارقان است اما به نظر می‌رسد سارقان نیز در حال افزایش مهارت و چابکی و خلاقیت خود در سرقت آیفون هستند.

1

فارنت:بیش از این برای شما گفته بودیم که صحبت کردن با تلفن همراه به خصوص آیفون در خیابان مانند تکان دادن یک دسته پول نقد برای سارقان است اما به نظر می‌رسد سارقان نیز در حال افزایش مهارت و چابکی و خلاقیت خود در سرقت آیفون هستند.

ku-xlarge_2

به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده است که سارق چینی را نشان می‌دهد که با استفاده از میله‌های چوبی که چینی‌ها برای خوردن غذا و مخصوصا برنج استفاده می‌کنند و ما همیشه در حال جدال با آنان برای خوردن غذا هستیم اقدام به سرقت آیفون از یک زن دوچرخه‌سوار می‌کند.

k-bigpic

جالب است بدانید که این دزد که لباس شیکی نیز پوشیده است به راحتی گوشی زن دوچرخه سوار را سرقت می‌کند بدون اینکه حتی روح قربانی بخت برگشته نیز خبر داشته باشد و زن همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و مرد نیز بدون اینکه انگار اتفاقی افتاده باشد گوشی را در دست خود می‌گیرد و به راه خود ادامه می‌دهد.

Chinese Man Pickpockets an iPhone By Using..

تصاویر این سرقت که توسط یک دوربین مدار بسته ضبط شده بود در سراسر وب منتشر شد و این دزد بسیار ماهر و چیره دست به نام وانگ سرانجام در 9 آوریل خود را به پلیس معرفی کرد.

ku-xlarge

Source:PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    دمش گرم!
    عجب حرکتی! عجب خلاقیتی! عجب مهارتی!
    استعدادشو جای دیگه خرج میکرد یه چیزی میشد! (هرچند الانم کم چیزی نشده! همینکه خبرش تو همه سایتا اومده خودش کلیه! :دی )