از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!

گوگل هم مانند بینگ دست بکار شده تا شما بتوانید تصویر زیبای دلخواه خود را به صفحه اول جستجوی این غول اینترنتی بیاورید با این تفاوت که این بار، این شما هستید که تصاویر را انتخاب می کنید.

13

به گزارش فارنت و به نقل از تچ‌تری موتور جستجوگر گوگل همواره به صفحه اول کم‌حرف و خلوت خود مشهور است. صفحه‌ای که در آن یک جعبه جستجو، دو کلید و 28 کلمه دیده می‌شود که حتی برای کمتر کردن این کلمات نیز راهی گذاشته شده است.

این موضوع تاکنون در مغایرت با موتور جستجوگر بینگ شرکت مایکروسافت بوده است که هر روز از تصاویر پشت‌زمینه زیبا و جدیدی برای صفحه اول خود استفاده می‌کند. خوب حالا گوگل هم دست بکار شده تا شما بتوانید همین قابلیت را به صفحه اول جستجوی گوگل بیاورید با این تفاوت که این بار این شما هستید که تصاویر را انتخاب می کنید.

گوگل امروز از قابلیت جدیدی پرده‌برداری کرده است که شما با استفاده از آن می‌توانید از تصاویر درون رایانه خود و یا در آلبوم آنلاین پیکاسا ویژه خودتان بهره برده و تصویر زمینه گوگل را با آن بیارائید.

این را شاید بتوان حسادت گوگل به بینگ یا نرم کردن صفحه اول خشک گوگل دانست اما به هر حال گوگل اجازه خواهد داد تا کاربران صفحه اول مینیمالیستی جستجویش را به گونه‌ای گرافیکی تبدیل کنند.

برای این کار به صفحه اول گوگل رفته و به گوشه پایین سمت چپ بروید و بر روی عبارت “Change background image” (تعویض تصویر زمینه) کلیک کنید تا صفحه ویژه‌ای برای تعویض این تصویر نمایان شود.

اگر دوباره دلتان برای زمینه خلوت گوگل تنگ شد می‌توانید این بار بر روی عبارت “Move background image” کلیک کنید تا تصویر به حالت اول برگردد.

این اولین باری نیست که گوگل در محصولات خود اجازه این کار را به کاربرانش می‌دهد و پیش از این در Gmail, iGoogle وChrome گزینه‌ای برای این قابلیت در نظر گرفته بود.

البته گوگل در وبلاگ خود با اعلام این خبر تاکید کرده است که این قابلیت فعلا برای کاربران داخل خاک آمریکا فعال شده و دیگر کاربران در سراسر جهان در چند روز آینده قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.

گوگل همچنین در ادامه با اعلام اینکه شما مطمئنا از تصاویر زیبایی برای زمینه گوگل استفاده خواهید کرد، پیشنهاد داده تا تصاویر زمینه خود را با استفاده از توئیتر و با الحاق هاشتگ (برچسب)  #myGooglepage با آنها و با جهان به اشتراک بگذارید.

غول جستچوگر اینترنیت جهان در پایان ابراز امیدواری کرده که با این قابلیت جدید کاربران از جستجو با گوگل لذت بیشتری برده و آن را بیشتر مال خود بدانند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

13 نظر برای این مطلب
  1. جمار می‌گوید

    الان هم چنین چیزی هست؟

  2. […] و به نقل از تچ‌کرانچ پس از آنکه گوگل چند روز پیش در اقدامی که بسیاری آن را به تقلید از موتور جستجوگر بینگ […]

  3. iraj می‌گوید

    سلام ممنونم خیلی حال میده ها الان داره برام کار میکنه

  4. […] دو روز پیش با ارائه یک قابلیت جدید به کاربران خود این اجازه را داده بود تا اگر از صفحه اول […]

  5. nm می‌گوید

    برا من که شد!

  6. محمد می‌گوید

    عالی بود
    ممنون

  7. aramis می‌گوید

    شایعه است اینجاکه خبری نیست!!!!!

  8. masoud می‌گوید

    اینکه مشکلی نداره با vpn شما هم میشی یه شهروند آمریکایی
    اکانت تستش تا دو دقیقه است بعد دی سی میشه
    فارنت:
    نیازی نیست دوست عزیز این موضوع دیگه جهانی شده و از ایران هم قابل استفاده اس

  9. millad می‌گوید

    سلام به همگی
    خیلی جالبه من قبل از اینکه به جمله “کاربران امریکایی” برسم رفتم امتحان کردم کار کرد و الان عکس بک گراند دسکتاپم با گوگل بکگراند یکیه !!!!
    ممنون به خاطر معرفی این ویژگی موفق باشید :)

  10. بازی می‌گوید

    ای گوگل حسود !

  11. M.tolooei می‌گوید

    خیلی جالب بود ولی تو ایران خبری نیست

  12. روانی می‌گوید

    من که نتونستم پیدا کنم صحت نداره

    فارنت: دوست عزیز لطفا خبر رو به صورت کامل بخوانید..
    هنوز به غیر از داخل آمریکا ارائه نشده و در چند روز آینده به صورت جهانی عرضه خواهد شد..
    ممنون

  13. III.6 می‌گوید

    iGoogle :ه قبلا بود… ضمنا من هر کاری کردم نتونستم این دکمه رو پیدا کنم

    فارنت:
    بازم با دقت خبر رو بخونید:

    “البته گوگل در وبلاگ خود با اعلام این خبر تاکید کرده است که این قابلیت فعلا برای کاربران داخل خاک آمریکا فعال شده و دیگر کاربران در سراسر جهان در چند روز آینده قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.”

    ممنون