برترین‌های نمایشگاه CES 2013 در بخش دوربین‌های دیجیتال

شرکت‌های سازنده دوربین‌های دیجیتال دیگر به خوبی می‌دانند گوشی‌های همراه روز به روز به رقیب جدی‌تری برای آنها تبدیل می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند تکنولوژی‌هایی استفاده کنند که آنها را از گوشی‌های همراه متمایز می‌سازد. سنسورهای بزرگتر و بهتر، زوم اپتیکال بیشتر و پردازش بهتر بر روی تصویر از این جمله‌اند.

0

فارنت: چندماه قبل، نمایشگاه فوتوکینا (Photokina) یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت عکاسی برگزارشد، با این وجود، شرکت‌های سازنده، محصولات کمابیش خوبی را در نمایشگاه CES 2013 معرفی کردند.

این شرکت‌ها به خوبی می‌دانند گوشی‌های همراه روز به روز به رقیب جدی‌تری برای آنها تبدیل می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند تکنولوژی‌هایی استفاده کنند که آنها را از گوشی‌های همراه متمایز می‌سازد. سنسورهای بزرگتر و بهتر، زوم اپتیکال بیشتر و پردازش بهتر بر روی تصویر از این جمله‌اند. لازم نیست بازهم یادآور شویم که استفاده از وای‌فای دراین دوربین‌ها روز به روز متداول‌تر می‌شود.در ادامه مطلب به معرفی مدل‌های برتر نمایشگاه CES2013 در حوزه دوربین‌ها می‌پردازیم.

Fujifilm Sl1000

این دوربین با بزرگ‌نمایی تا 100 برابر از ترکیب بزرگ‌نمایی دیجیتال و اپتیکال برای نیل به این هدف بهره می‌برد.

fujifilm-sl10001

سنسور BSI-CMOS 16 و صفحه نمایش 3 اینچی و قابلیت تنظیم ISO تا 12800 از دیگر مشخصات این دوربین است.

Samsung NX300

این مدل به خوبی نشان می‌دهد که چرا سامسونگ بیشتر از رقبایش به نیاز بازار و مشتریان پی برده است.

samsung-NX300

این دوربین استفاده راحت و کیفیت بالای عکس را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما قابلیت اصلی این دوربین بدون آینه که امکان تعویض و استفاده از لنزهای مختلف را نیز داراست، توانایی فیلمبرداری ویدئوهای سه بعدی با کیفیت بالاست.

Fujifilm X20

دربین دوربین‌های هم خانواده خود مانند X100S و Pentax MX-1، مدل X20 یکی از زیباترین دوربین‌های ارائه شده است، اما زیبایی تنها مشخصه این دوربین نیست.

fujifilm-X20

فوجی فیلم دراین دوربین از سنسور جدید X-Trans CMOS 2 و EXR Processor 2 بهره می‌برد که نهایتا کیفیت بالاتر عکس و رقابت با دوربین‌های DSLR با سنسور بزرگتر را به دنبال خواهد داشت. کیفیت ساخت این دوربین نیز بسیار بالاست .

Olympus TG-2

Olympus به خوبی می‌داند چطور دوربین‌هایی جان‌سخت بسازد. TG-2 را می‌توانید در زیر آب هم استفاده کنید، البته تا عمق‌یک و نیم متری.

olympus-TG-2

این دوربین ضد شوک و ضد یخ زدگی هم هست. سنسور استفاده شده نیز کیفیت بالایی دارد، ضمن اینکه از لنزهای سریعی نیز در آن استفاده شده است.

Nikon D5200

این مدل در نوامبر گذشته در اروپا دیده شده بود اما در CES 2013 به طور رسمی رونمایی شد.این دوربین، تنها مدلDSLR  معرفی شده درنمایشگاه امسال بود.

nikon-D5200

D5200 از سیستم فوکوس خودکار 39 نقطه و تکنولوژی 2016 پیکسلی RGB مدل بالاتر D7000 بهره می‌برد. نسل قبلی این دوربین یعنی مدل D3200 عملکرد خوبی داشت، بنابراین منتظر هستیم این مدل که در سه رنگ عرضه می‌شود را هرچه سریع‌تر در بازار ببینیم.

Source: DigitalTrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.