«آیفون» زندگی زناشویی را به سقوط می‌کشاند!

در حدود 27 درصد از زنان معتقدند که گجتهایی مدرن مانند آیفون و بلک‌بری زندگی زناشویی آنان را به خطر انداخته است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه “دیلی تلگراف”، در حدود 27 درصد از زنان اعتقاد دارند که استفاده بیش از حد همسران آنان از اینترنت و سایر وسایل دیجیتال مانند آیفون و بلک بری زندگی آنان را مختل ساخته و دوست دارند که این گجت‌ها اصلا وجود نداشته باشند.

البته در این تحقیق سایر عواملی که مانع لذت بردن زوجین از زندگی زناشویی از دید زنان می شود، ساعات طولانی کار (55درصد)، خستگی (83 درصد) و بیش از حد مشغول بودن با 74 درصد ذکر شده است.

این پژوهش که توسط شرکت دارو سازی “بایر” انجام شده است همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از زوجین در حدود 10 سال است که زندگی زناشویی کاملی را تجربه نکرده‌اند.

این بررسی همچنین نشان داده است که هر زوج بریتانیایی حداقل 1.4 بار در هفته رابطه زناشویی داشته در حالی که این رابطه در زوجین 25 تا 34 ساله فعالتر از سایر رده‌های سنی است.

نکته جالب اینکه اکثر این زنان معتقدند که همسرانشان ، ساعات حضور در خانه را بیشتر در حال گشت و گذار در اینترنت و یا در پای تلویزیون می‌گذرانند و این یکی از مهمترین عوامل سرد شدن زندگی زناشویی در بین زوجین انگلیسی است.

گفتنی است که چندی پیش خبری در فارنت منتشر شد که نشان از توجه بیش از حد کاربران آیفون به تلفن همراه خود داشت.(اینجا ببینید)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    اپل چرته موقعی تو ایران نمیشه ازiphoneshاستفاده کنی چون اینترنت ایران ضعیفه پس به چه دردی موخوره
    حالا هم که این مسءله قوز بالا قوز شده

  2. pouya می‌گوید

    نمی دونم چرا همه گیر دادن به محصولات اپل

  3. لیلی می‌گوید

    با سپاس، البته ارتباط خاصی با آیفون نداشت، به کل محصولات مرتبط ارتباط داشت. فکر کنم تیتر کمی از نوع زرد انتخاب شده است.

    فارنت: با سلام
    تیتر این مطلب عینا با توجه به تیتر منبع انتخاب شده است البته با کمی تخفیف..!