«صفحه کلید مجازی» به موتور جستجوگر اینترنتی گوگل اضافه شد

در این صفحه کلید مجازی در حال حاضر بیش از 35 زبان به صورت پیش فرض قرار دارد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از” گیزمگ” ، گوگل غول دنیای جستجوی اینترنتی برای رفاه حال کاربران خود صفحه کلید مجازی در موتور جستجوگر خود قرار داد.

بسیاری از کاربران وقتی می‌خواهند با زبانی به غیر از زبان انگلیسی به جستجو در اینترنت بپردازند به مشکل برخورد می‌کنند زیرا صفحه کلید آنها ممکن است با استاندارد مورد نظر تطابق نداشته باشد.

گوگل با ارائه راه حل یکپارچه سازی ،صفحه کلید مجازی را به موتور جستجوی خود افزود و در حال حاضر با 35 زبان بصورت پیش فرض قرار داده شده است  که گوگل در حال افزایش زبان‌ها نیز است و این گزینه به کاربران امکان می‌دهد برروی صفحه نمایش اصلی اجازه اجرای اسکریپت کیبورد مجازی را به زبان های محلی بدون هیچ گونه نرم افزار اضافی و بدون آنکه به صفحه کلید فیزیکی نیازی داشته باشید را امکان پذیر می‌کند.

طرز کار این نرم افزار نیز به این صورت است که بر روی صفحه نمایش اصلی یک صفحه کلید کوچک در کنار نوارجستجو ظاهر شده به صورت خودکار به زبانی که مختص مکان کاربر است تغییر کاربری می‌دهد و کاربر می توان به راحتی با ماوس خود بر روی کیبورد مذکور تایپ کرده و از دست مشکل قدیمی خود رهایی پیدا کند.

بازهم یک امتیاز دیگر به نفع کاربران در دنیای رقابت جستجوگرهای اینترنتی!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.