سرویسی که تمام دانلودهای شما از تورنت را ثبت می‌کند!

این سرویس جدید به طور خیلی ترسناکی به شما نشان می‌دهد که چه تورنت‌هایی را دانلود کرده‌اید و به شما یادآوری می‌کند که دانلودهای خود را امن‌تر کنید.

2

فارنت: تا به حال فکر می‌کردید که دانلودهای تورنت شما در بیت‌تورنت جزو اطلاعات شخصی به شمار رفته و در جایی ذخیره نمی‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند؟ خب بهتر است که تجدید نظر کنید چون سرویس جدیدی بنام Scan Eye راه‌اندازی شده که به طور خیلی ترسناکی به شما نشان می‌دهد که چه تورنت‌هایی را دانلود کرده‌اید و به شما یادآوری می‌کند که دانلودهای خود را امن‌تر کنید.

سرویس Scan Eye عملکردی شبیه به سرویس You Have Downloaded دارد که دیگر وجود خارجی ندارد! این سرویس آدرس آی‌پی شما را اسکن می‌کند و دانلودهایی که شما داشته‌اید را در یک لیست نمایش می‌دهد.

البته این سرویس جای اشتباه هم دارد و همیشه 100 درصد دقیق عمل نمی‌کند مخصوصا اگر آی.پی آدرس شما داینامیک نیز باشد، اما در هر صورت خیلی ترسناک است که ببینید دانلودهای شما برای همه قابل دیدن است، به همین دلیل اگر از بیت تورنت استفاده می‌کنید مطمئن شوید که قبل از آن از سرویس خط اختصاصی وی.پی.ان یا یک پراکسی خوب استفاده می‌کنید، در این صورت مطمئنا فعالیت‌های شما امن خواهد ماند.

Source: LifeHacker

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. kaghaz.net می‌گوید

    گویا داینامیک بودن آی پی مزیت هایی هم دارد ! :)
    کلا اینکه یکی زیر نظرت داشته باشه حس خوبی نیست و اون احساس امنیت را مختل می کنه ، و برخلاف ظاهر این یک حقیقته که اینترنت یکی از نا امن ترین جاهایی هست که من میشناسم .
    ممنونم

  2. Alireza می‌گوید

    برای ماها که یبشترمون IP دینامیک داریم زیاد مشکلی نیست
    ولی جدا عجیب و به قول نویسنده ترسناک بود!