رونمایی بزرگ موزیلا برای فایرفاکس در اندروید

موزیلا از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرد که یک رونمایی بزرگ در هفته آینده برای فایرفاکس در اندروید دارد که در هفته آینده اعلام خواهد شد و این رونمایی در باره یک چیز سریع ، هوشمند و ایمن خواهد بود.

4

فارنت:موزیلا از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرد که یک رونمایی بزرگ در هفته آینده برای فایرفاکس در اندروید دارد که در هفته آینده اعلام خواهد شد و این رونمایی در باره یک چیز سریع ، هوشمند و ایمن خواهد بود.

در حال حاضر مرورگر فایرفاکس برای اندروید در مراحل بتا قرار داد و ما مطمئن هستیم این رونمایی بزرگ ممکن است ارائه نسخه نهایی و فاینال مرورگر فایر فاکس برای اندروید باشد.

البته کنفرانس  I/O گوگل در هفته آینده در حال وقوع است و شایعات حکایت از این دارد که گوگل قصد دارد از مرورگر کروم به عنوان مرورگر استاندارد اندروید خود رونمایی کند و این جا این سوال پیش می‌آید که رونمایی موزیلا پس چه خواهد بود.

به هر حال این اتفاق ممکن است روی دهد و به نظر می‌رسد که جنگ مرورگرها متوقف نخواهد شد و البته تمامی این جنگ و مبارزه همیشه به نفع کاربران بوده است.

تا نظر شما دوستان فارنت چه باشد ؟

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. یاسر می‌گوید

    من بیشتر از چند مرورگر برا کارهام استفاده میکنم .. برا وبگردی از Opera mobile چون سرعت بالایی داره، برا دانلود از UC web که واقعا علاوه بر اینکه یه مرورگر خوبیه دانلود منیجر فوق العاده‌ای هم هستش و برای دسترسی به سایت‌های که مسدود شده هم از Opera mini استفاده میکنم ، البته UCWeb هم اینکارو انجام میده ولی من opera mini رو بیشتر میپسندم ..

  2. ar30 می‌گوید

    maxthon فعلا از همشون بهتره

  3. Aydin می‌گوید

    فایرفاکس یا کروم ؟
    هر دو خوبن اما کدوم بهتره ؟
    باید منظر موند تا دید کدوم کاربر بیشتری جذب میکنه.

    1. علی می‌گوید

      کروم بهتره ازموزلاست چون سرعت زیادی داره وسایت ها راکامل میاره