اعلام آخرین آمار فروش کهکشانی‌های سامسونگ

سامسونگ آمار رسمی فروش دستگاه‌های آخرین سیستم گلکسی خود را اعلام کرد که نشان دهنده برپا کردن رکوردی جدید بعد از شکسته شدن رکورد قبلی است.

0

فارنت:سامسونگ  آمار رسمی فروش دستگاه‌های آخرین سری گلکسی خود را اعلام کرد که نشان‌دهنده برپاکردن رکوردی جدید بعد از شکسته‌شدن رکورد قبلی است.

بنابر این آمار سامسونگ در حدود 28 میلیون گلکسی‌اس‌دو، 24 میلیون گلکسی اریجینال و 7 میلیون گلکسی‌نوت به فروش رسانده است که البته سامسونگ در گزارش قبلی خود اعلام کرده بود که موفق به فروش 20 میلیون گلکسی‌اس‌دو، 11 میلیون گلکسی اریجینال و 5 میلیون گلکسی‌نوت شده است.

در مجموع خط تولید کهکشانی سری S سامسونگ موفق به فروش بیش از 50 میلیون دستگاه شده است و مسلم است که آمار این خانواده با آغاز فروش جهانی گلکسی‌اس‌3، موفق به شکستن رکورد فروش پیشین خود نیز خواهد شد و البته به آرامی نیز گلکسی اریجینال را نیز از رده خارج خواهد کرد.

در این میان گلکسی‌اس‌دو با فروش 28 میلیون عددی در تنها 13 ماه سریعترین فروش را در این خانواده داشته است.

Source: unwiredview

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.