رونمایی از بزرگ‌ترین و باریک‌ترین تلویزیون OLED جهان!

این تلویزیون 55 اینچی برپایه فناوری پیکسل‌های چهار رنگ و همچنین فناوری بهبود رنگ کار می‌کند تا این دو فناوری در کنار هم تصاویر را به صورت بی‌نظیر و با رنگ‌هایی زنده و روان و کیفیت Full 1080p HD در هر دو نوع 2 بعدی و 3 بعدی به نمایش بگذارد.

1

فارنت: شرکت ال‌جی از بزرگترین و نازک‌ترین نمایشگر OLED(organic light-emitting diode) جهان در تالار ستارگان شهر موناکو رونمایی کرد. مدل اولیه این نمایشگر 55 اینچی، اولین بار در نمایشگاه CES2012 به نمایش گذاشته شده بود.

این تلویزیون 55 اینچی برپایه فناوری پیکسل‌های چهار رنگ و همچنین فناوری بهبود رنگ کار می‌کند تا این دو فناوری در کنار هم تصاویر را به صورت بی‌نظیر و با رنگ‌هایی زنده و روان و کیفیت Full 1080p HD در هر دو نوع 2 بعدی و 3 بعدی به نمایش بگذارد.

وجود فناوری Cutting edge در این تلویزیون مطمئنا توقع ما را برای ارزان بودن این تلویزیون پائین می‌آورد و به ما اطمینان می‌دهد که باید خود را برای شنیدن قیمتی بالا آماده کنیم.

ال‌جی اعلام کرده است که تلاش‌های این شرکت در زمینه فناوری WRGB ( که به اضافه شدن یک زیرپیکسل سفید در رنگ خروجی منجر شد) و افزایش رنگ و میزان تولید شده توسط الگوریتم بهبود رنگ نهایتا به تجربه بصری بدون اعوجاج و ثابت منجر شده است و هیچ محدودیتی در نور محیط و زاویه دید مشاهده نمی‌شود.

آنچه که دست ال‌جی را برای رساندن ضخامت بدنه این تلویزیون به 4 میلیمتر و کسب عنوان نازک‌ترین و همچنین سبک‌کردن آن تا 10 کیلوگرم و کسب عنوان سبک‌ترین، باز گذاشته، استفاده از فناوری فیبرکربن در بدنه آن است.

قابلیت‌هایی مانند کنترل صوتی جادویی، تنظیم عمق 3 بعدی و همچنین قابلیت‌های شبکه وای‌فای موجود در این محصول مدیون برخورداری از از فناوری سینما 3 بعدی و همچنین فناوری تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی است که در آن قرار گرفته است.

این تلویزیون از چهار ورودی HDMI برای اتصال همزمان به دستگاه‌های مختلف مانند پلیرهای مختلف و کتسول‌های بازی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بر روی این تلویزیون همچنین یک درگاه USB 2.0 قرار گرفته است که می‌تواند برای اتصال به دستگاه‌های دیجیتالی نظیر دوربین‌های دیجیتال و پلیرهای قابل حمل مورد استفاده قرار بگیرد.

قابلیت جالب دوئل‌پلی نیز در این تلویزیون مانند سایر محصولات 2012 ال‌جی قرار گرفته است که در آن همانطور که قبلا نیز گفتیم می‌توانید با استفاده از عینک‌های مخصوص به صورت همزمان از یک بازی دونفره با استفاده از تمام صفحه نمایش برای هر نفر بهره ببرید.

ال‌جی هنوز تاریخ عرضه رسمی این تلویزیون را اعلام نکرده و تنها به باز کردن دریچه‌ای از امید به نیمه دوم سال قناعت کرده است. در خصوص قیمت نیز همانطور که بالاتر گفتیم می‌توان انتظار قیمتی بالا را برای این تلویزیون داشت تا آنجا که قیمت تقریبی 10 هزار دلار را برای آن پیش‌بینی کرده‌اند!

Source: Gizmag via LG

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    10000dolar divone shudi