عرضه گلکسی‌نوت نسخه ویژه المپیک لندن!

بازی‌های المپیک تابستانی لندن در پیش رو است و البته پیش‌تر اعلام شده بود که سامسونگ اسپانسر رسمی این بازی‌ها است و برای همین هم نباید تعجب کنید که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که تلفن همراه نیمه تبلت گلکسی نت خود را با ویرایش پرچم بریتانیای متحد روانه بازار کند.

0

فارنت: بازی‌های المپیک تابستانی لندن در پیش رو است و البته پیش‌تر اعلام شده بود که سامسونگ اسپانسر رسمی این بازی‌ها است و برای همین هم نباید تعجب کنید که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که تلفن همراه نیمه تبلت گلکسی نوت خود را با ویرایش پرچم بریتانیای متحد روانه بازار کند.

گفتین است که این گوشی غول پیکر با صفحه نمایش 5.3 اینچی هنوز از نظر قیمت رتبه بندی نشده و فقط در بریتانیا به فروش خواهد رسید.

البته اگر شما چنین دستگاه عظیمی را نمی‌خواهید سامسونگ یک نسخه مقرون به صرفه گلکسی Y  را نیز با همین ویژگی‌ها آماده عرضه دارد.

تلفن همراه گلکسی نوت المپیک توسط اپراتور O2  بریتانیا به فروش خواهد رسید و خریداران می‌توانند بلیط‌های مخصوص بازی‌ها را نیز دریافت کنند  و البته برای هر گوشی سامسونگ در حدود یک یورو به تیم ورزشکاران GB  در آینده کمک خواهد شد.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.