لومیا 900 نوکیا بهترین تلفن همراه تاریخ از نگاه سیری!

بهترین تلفن همراه ساخته شده تاکنون چه تلفن همراهی است؟ روشن است پاسخ دادن به این سوال مانند تعیین بهترین طعم شیرینی است زیرا هر تلفن همراه خاصی در یک صفت یا ویژگی در نوع خود بهترین است.

4

فارنت:بهترین تلفن همراه ساخته شده تاکنون چه تلفن همراهی است و روشن است که پاسخ دادن به این سوال مانند تعیین بهترین طعم شیرینی است زیرا هر تلفن همراه خاصی در یک صفت یا ویژگی در نوع خود بهترین است.

به عنوان مثال از تلفن همراه نوکیا 1100 در حدود 250 میلیون عدد به فروش رسیده است  و به عنوانی پرفروشترین تلفن همراه در تاریخ است و البته از سوی دیگر بدون شک تحول آورترین تلفن همراه آیفون است و همچنین g1 شرکت اچ تی سی نیز به عنوان اولین گوشی تجاری اندروید مطرح است  و حالا سوال این است که برترین تلفن همراه که تاکنون تولید شده است کدام گوشی است.

اما با توجه به پاسخ دستیار شخصی ایفون یعنی سیری ،بهترین گوشی تلفن همراهی که تاکنون ساخته شده است نوکیا لومیا 900 است  و البته در این میان نامی هم از ایفون برده نشده است و خب نظر می‌رسد که سیری معیارهای دیگری برای این پاسخ خود داشته است.

لومیا 900 دارای فروش خوبی بخصوص در اروپا بوده است که البته با توجه به برخی مشکلات فنی از جمله اتصال وای فای و مسائل مربوط به صفحه نمایش  بازهم باید پرسید چرا سیری این تلفن همراه را انتخاب کرده است.

البته با توجه به اینکه سیری هنوز در مراحل تست و آزمایش است به احتمال فراوان اگر در آینده این سوال را از سیری بپرسید آیفون مورد مرحمت قرار خواهد گرفت  و البته اگر من هم آیفون 4S داشتم یکبار دیگر این سوال را از سیری می‌پرسیدم.

Source:wmpoweruser

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. احمد می‌گوید

    من هم تست کردم گفت Are you kidding me ?

  2. عباس می‌گوید

    من اینو امتحان کردم و سیری به من این جوابو داد، the one you’re holding

    فکر کنم منبع اشتباهی پست داده،، فارنت بهت اعتقاد دارم

  3. M.r می‌گوید

    هر دوی این مشکلاتی که گفتی نرم افزاری بود و نوکیا با ارئه آپدیت هر دو مشکل رو حل کرد

  4. guest2 می‌گوید

    مرسی از مقالتون .
    البته لومیا 900 هنوز در اروپا عرضه نشده. فقط در امریکا عرضه شده تا الان و تا چند روز اینده در انگلیس و سایر اروپا هم عرضه خواهد شد.
    این موضوع که سیری لومیا را بهترین موبایل میدونه به خاطر نمره هایست که مصرف کننده ها در سایتهایی مثل AT&T و امازون دادن. و ربطی به ازمایشی بودن سیری نداره بلکه به خاطر الگوریتمیه که استفاده میکنه.
    مثلا شما از wolframalpha میتونید همینو بپرسید و ببینیند چه جوابی میگیرید.
    احتمالا سیری هم از همین برنامه استفاده میکنه.
    این نشون میده نوکیا هنوز محصول با کیفیت میسازه. حالا شاید از لحاظ رم و پردازنده بالا نباشه ولی رویهم رفته برای مصرف کننده های امریکایی خوشایند بوده و امتیاز بالایی گرفته.