اعتیاد به آیفون؛ اعتیاد جدید دنیای مدرن

بر اساس نتایج این تحقیقات کاربران آیفون از دست دادن تلفن همراه خود را در قیاس با از دست دادن همسر خود فاجعه بزرگتری قلمداد کرده‌اند.

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily  در حدود 75 درصد کاربران آیفون آنچنان با تلفن همراه خود زندگی می‌کنند که گویی با آیفون خود ازدواج کرده‌اند.

محققان دانشگاه استنفورد با بررسی رفتار بیش از 200 جوان که دارای تلفن همراه آیفون بودندبه نتایج جالب اما تاسف‌باری رسیدند.

نتایج این مطالعات نشان داد که در حدود 85 درصد از کاربران آیفون از آن همانند یک ساعت استفاده می‌کنند و 89 درصد از آنها از آن به عنوان ساعت زنگ‌دار نیز استفاده می‌کنند.

در حدود 70 درصد از آنها عنوان کردند که هنگام بیرون رفتن از خانه کیف پول خود را فراموش کرده‌اند در حالی که هرگز آیفون خود را فراموش نمی‌کنند و کیف خود را فقط وقتی می‌خواهند چیزی بخرند به یاد می آورند.

به گزارش شبکه ایران نکته غافلگیرکننده این است که در حدود 41 درصد از این جوانان از دست دادن آیفون را یک فاجعه بزرگ در زندگی خود عنوان کرده‌اند و این در حالی است که عده بسیار کمی از این افراد از دست دادن همسر و شریک زندگی را فاجعه تشخیص داده‌اند.

به نظر می‌رسد باید یک اعتیاد جدید را به دنیای مدرن اضافه کنیم و آن چیری نیست به غیر از اعتیاد به آیفون.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. اپل می‌گوید

    میتونید به این انجمن مراجعه کنید : http://i-phone.ir/forums

  2. ایمان می‌گوید

    سلام . من معتادشم و حاضرم برای داشتنش لباسامو بفروشم ….
    … هم به جاش

  3. […] گفتنی است که چندی پیش خبری در فارنت منتش شد که نشان از توجه بیش از حد کاربران آیفون به تلفن همراه خود داشت.(در اینجا) […]

  4. رضا می‌گوید

    با سلام
    لطفا اگر یکی از دوستان در مورد ایفون و دانلود برنامه های ان وارد است به اینجانب اطلاع دهد. با تشکر رضا

  5. مهدي می‌گوید

    برای من همسرم بسیار ارزشمندتر و پربهاتر از یک تلفن همراه است

  6. مهدی می‌گوید

    من تکذیب می کنم، اصلا، به هیچ عنوان :D
    من اصلا معتادش نیستم
    :D