برنده جایزه ده‌هزار دلاری دانلود 25 میلیاردمین برنامه آی‌تونز که بود؟

بنابر اعلام اپل این کاربر چینی نسخه رایگان بازی با عنوان ” ?Where’s My Water ” (آب من کجاست؟) را دانلود کرده است که از شانس او 25 میلیاردمین برنامه دریافتی از اپ‌استور بوده است.

3

فارنت: روز شنبه بود که اپل از شکستن رکورد دانلود 25 میلیاردمین برنامه از اپ‌استور و اعطای جایزه ده هزار دلاری به کاربر خوش‌شانس دریافت‌کننده آن برنامه خبر داد (اینجا بخوانید).

حالا اپل امروز و در اطلاعیه بعدی خود در این خصوص اعلام کرده است که این کاربر خوش‌شانس یک فرد چینی با نام چانلی‌فو از ژینگادو چین بوده است که برنده یک کارت هدیه ده هزار دلاری خرید از آی‌تونز شده است.( احتمالا تا آخر عمر برای او بس خواهد بود!)

اما نکته جالب‌تر این است که بنابر اعلام اپل این کاربر چینی نسخه رایگان یک بازی شرکت دیسنی  با عنوان ” Where’s My Water? ” (آب من کجاست؟) را دانلود کرده است که از شانس او 25 میلیاردمین برنامه دریافتی از اپ‌استور بوده است. البته این بازی پیش تر به عنوان بهترین بازی سال 2011 از سوی برخی وب‌سایت‌های معتبر شناخته شده است.

شرکت اپل پیش از این نیز در ابتدای بهمن ماه سال گذشته به دریافت‌کننده 10 میلیاردمین برنامه از اپ‌استور خود کارت هدیه ده‌هزار دلاری خرید از آی‌تونز را هدیه داده بود (اینجا بخوانید) البته در آن زمان برنده خوش‌شانس 13 ساله اپل علاوه بر ان کارت هدیه یک آی‌پاد تاچ، یک دستگاه مک‌بوک پرو و یک تایم‌کپسول نیز از اپل دریافت کرده بود.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. اپ گت می‌گوید

    مبارکش باشه !

    از اینجا میتونید این بازی رو دانلود کنید :

    http://www.appget.ir/thread11.html

  2. مهدی صحافي می‌گوید

    من مطمئنم این چینی ها چون اپ استور براشون بازه هرچی برناه رایگان بود دانلود کردن تا شاید برنده باشن
    از این چینی ها هیچی بعید نیست
    مطمئنم اون داره الان اکانت 10 هزار دلاری که پیش از این هیچ گیفت کارتی براش نخریده بود رو به قیمت خوب میفروشه

    1. انيتا می‌گوید

      وااااااى چقدر بهش حسودیم میشه…با این قیمت دلار تو ایران ادم اصلا دلش نمیاد چیزی بخره از اپ استور!!!ااخدایی٢٧٠هزار تومن صد دلار خیلی ستمه!
      @مهدى :منظورتون چیه اپ استور براشون بازه؟مگه برا ما بسته ست