حافظه فلش فوق‌امنیتی برای نگهداری آنچه که هیچ کس جز شما نباید بداند!

قاب آلومینیومی این فلش ضدآب بوده و تجهیزات سخت‌افزاری نگهداری داده در این فلش توسط یک لایه ترکیبی فوق‌العاده سخت اپوکسی محافظت می‌شود که تنها را دستیابی به آن شکستن قاب بیرونی و لایه محافظ آن است.

8

مطمئنا حافظه فلش Aegis شرکت آپریکورن در نگاه اول مانند ریموت درب‌بازکن پارکینگ می‌ماند اما مطمئنا با توجه به کارایی این فلش شما مطمئنا توجهی به ظاهر آن نخواهید کرد چرا که این فلش دارای فناوری رمزگذاری 256 بیتی نیروهای نظامی است.

حافظه فلش Aegis  دارای حافظه ذخیره‌ساری اطلاعات 16 گیگابایتی است و به فناوری انتقال داده USB 2.0 مجهز است. قاب آلومینیومی این فلش ضدآب بوده و تجهیزات سخت‌افزاری نگهداری داده در این فلش توسط یک لایه ترکیبی فوق‌العاده سخت اپوکسی محافظت می‌شود که تنها را دستیابی به آن شکستن قاب بیرونی و لایه محافظ آن است (چیزی در حد غیرممکن..!)

محتویات داده این حافظه فلش تماما توسط فناوری رمزگذاری سخت‌افزاری 256 بیتی AES 256-bit CBC  با قابلیت رمزگذاری 7 تا 15 رقمی رمزگذاری شده‌اند. این حافظه فلش با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری کامل داشته و نیازی به نصب درایور بر روی هیچکدام از این سیستم عامل‌ها نیست.

سیستم این حافظه فلش همچنین اجازه تعیین صاحب اصلی حافظه (ادمین) و همچنین تعریف کاربران و تعیین رمزهای عبور و سطح دسترسی متفاوت برای آنها را می‌دهد. در همین حال برای روز مبادا یک دکمه ریست کلی برای ریست رمز عبور کلیه کاربران و ادمین اصلی و پاک‌کردن کل داده‌ها و اطلاعات و رمزگذاری داده قرار داده شده است.

این حافظه 16 گیگابایتی از سوی شرکت آپریکورن به قیمت 125 دلار ناقابل عرضه شده و البته در دو اندازه دیگر 4 و 8 گیگابایتی نیز در دسترس است.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    در مورد نحوه ی خرید و اطلاع از کارایی های بیشتر با توجه به بروشور توضیحاته بیشتری را به ایمیل بنده بفرستید. ممنون

  2. رضا می‌گوید

    واااااای من عاشق این دستگاه شدم الان :)

    کاش میشد تو ایران این رو خرید. 125 دلار واقعا ارزشش رو داره

  3. omid می‌گوید

    اونوقت اون دکمه ریست به چه درد میخوره!!!
    وقتی میزنیش همه رمزا پاک میشه!!!
    الان چه فرقی کرد؟!!

    1. ژیار می‌گوید

      عزیزم برای ریسیت هم یه پسورد تعیین میشه که اگه ادمین رمز رو فراموش کرد بتونه استفاده کنه، حالا اومدیم رمز ریسیت هم فراموش شد اونوقت چی؟
      البته شاید برای ریسیت کردن یه سری ملاحظات رو قرار دادن

  4. کاوه می‌گوید

    به نظر من ارزش پولشو دراه ،ولی مطمئنم که تو ایران نمیشه پیداش کرد .اگه بود من حتما میخریدم.

  5. kasra می‌گوید

    بد نبود . دست شما درد نکنه

  6. Saeed می‌گوید

    به درد من می خوره !

  7. ATI می‌گوید

    سلام
    از اینکه در فید تمام مطالب رو میارید تشکر میکنم.
    اینطوری با این سرعت لاکپشتی خیلی بهتره
    موفق باشید.