گوگل چهره جدید جیمیل را رونمایی کرد

یک ویدیو تبلیغاتی برای آشنایی هر چه بیشتر با تغییرات جدید در جیمیل توسط گوگل تدارک دیده شده است که در هنگام دریافت بروز رسانی برای کاربر در صورت تمایل به نمایش در می‌آید.

2

فارنت:همانطور که  در ماه اکتبر اشاره کرده بودیم شرکت گوگل در حال راه‌اندازی رابط کاربری و اینترفیس جدید برای پست الکترونیکی خود یعنی جیمیل است.

امروز گوگل به صورت رسمی اینترفیس جدید جیمیل را راه اندازی کرد و اگر این بروز رسانی برای شما ارسال شده باشد هنگامی که به حساب جیمیل خود وارد شدید یک لینک در سمت راست و در پایین صفحه جیمیل خود مشاهده خواهید کرد که تحت عنوان Switch to the new look قرار داده شده است که شما با کلیک بر روی آن وارد اینترفیس جدید می‌شوید.

در ضمن یک ویدیو تبلیغاتی برای آشنایی هر چه بیشتر با تغییرات جدید در جیمیل توسط گوگل تدارک دیده شده است که در هنگام دریافت بروز رسانی برای کاربر در صورت تمایل به نمایش در می‌آید.

از جمله ویژگی‌های جدید می‌توان به طراحی دوباره سیستم مکالمات که به شما امکان مشاهده تصاویر در لیست تماسهای خود را می‌دهد ، امکان شخصی سازی صفحه بندی جیمیل که بسیار انعطاف‌پذیر شده است و… از جمله تغییرات است.

البته اگر لینک بروز رسانی برای شما به نمایش درنیامده است زیاد نگران نباشید چون این لینک بروز رسانی در طی چند روز برای تمامی کاربران ارسال خواهد شد.

Source:Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. تو روح طراحان جیمیل می‌گوید

    فقط به من بگید چطور میشه از شر این اینترفیس جدید که بسیار مزخرف و آشغاله راحت شد؟
    قبلا که خود به خود اینطور میشد یه گزینه Revert داشت الان خود بخود بدون اینکه بپرسه این چهره آشغال جدید رو نصب کرده و دیگه از گزینه بازگشت خبری نیست
    چطور میشه از شر این آشغال راحت شد؟

  2. احمد می‌گوید

    خوب این اینترفیس و که ما خیلی وقته داریم ؟ دقیقا از وقتی Google Plus اومد !