الکترونیک آرتز برای وینفون نوکیا بازی اختصاصی می‌سازد

بری کتل معاون اجرایی الکترونیک آرتز از ارائه بازی‌های اختصاصی این شرکت برای ویندوز موبایل‌های نوکیا خبر داد.

2

فارنت:هفته پیش دو تلفن همراه با سیستم عامل ونیدوز موبایل از سوی شرکت نوکیا معرفی شد(در اینجا و اینجا بخوانید) و البته مهم تر از آن برنامه اختصاصی ناوبری نوکیا ،سرویس موسیقی و برنامه های رادیویی طرفداران نوکیا را هیجان زده کرده است.

بری کتل معاون اجرایی الکترونیک آرتز نیز از ارائه بازی‌های اختصاصی این شرکت برای ویندوز موبایل‌های نوکیا خبر داد.

او در این مورد می‌گوید:”در حدود 10 عنوان بازی الکترونیک آرتز ،عناوین چیلینگو و هفت بازی از Hasbroارائه خواهند شد که برخی به صورت رایگان و برخی با محتوای رایگان دانلود برای کاربران نوکیا عرضه خواهند شد”

این یک پیروزی بزرگ برای مصرف کنندگان نوکیا در سراسر کشور است و این برند را دارای برگ برنده‌های زیاد در مقابل سایر سازندگان ویندوز موبایل خواهد کرد.

Source:Via PoketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    این گوشی ها که سیستم ویندوز دارند و معلوم نیست چی به چیه
    هر روز یه چیزی میگن
    یادش بخیر قبلا دوست داشتیم گوشی سیمبین داشته باشیم تا بتونیم روش نرم افزار نصب کنیم . اما حالا که داریم میبینیم آندروید زده رو دستش و به هیچ دردی نمیخوره واقعا !

  2. CCU می‌گوید

    نوکیا وقتی یه سیستم عامل رو سیستم عامل اصلی این شرکت معرفی می کنه معلومه نقشه های فراوانی برای این سیستم عامل و گوشی های مبتنی بر اون داره ,این هم نمونه اش منتظر بمانید خواهیم دید!