تماشا کنید: مراحل کامل ساخت گوشی نوکیا N9 ‌از آغاز تا پایان

نوکیا همواره به ساخت دقیق و باکیفیت دستگاه‌های خود مشهور بوده و نوکیاN9 ‌نیز با قاب پلی‌کربنات و صفحه نمایش 3.9 اینچی محدب خود از این قاعده مستثنی نبوده است.

2

گوشی نوکیا N9 هنوز در رده پرفروشترین تلفن‌های همراه هوشمند بازار قرار نگرفته و نوکیا برنامه‌ای برای عرضه آن در بازار امریکا ندارد و حتی در ایران نیز همانطور که احتمالا در فارنت خوانده‌اید این گوشی به تازگی رونمایی شده و به بازار عرضه شده است.

این گوشی اولین و تنها تلفن همراه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل می‌گو است و در واقع می‌توان آن را آخرین یادگار مطرح و فعلی استراتژی نوکیا از عصر جهالت در تلفن‌های همراه هوشمند یعنی سیمبیان دانست تا نهایتا این شرکت به فکر افتاده و با مشارکت مایکروسافت در اندیشه تولید رده جدیدی از تلفن‌های همراه هوشمند مبتنی بر ویندوزفون باشد.

مطمئنا این جملات ما تنها به خاطر گلایه همیشگی‌امان از نوکیا به خاطر دلبستگی عجیبش به سیمبیان است و اصلا بدین معنا نیست که گوشی نوکیا N9 ‌گوشی خوش‌دست، خوبی و جذابی نیست و بیشتر کسانی که به همراه ما در رونمایی نوکیا N9‌در تهران حضور داشتند به آن اذعان دارند.

نوکیا همواره به ساخت دقیق و باکیفیت دستگاه‌های خود مشهور بوده و گوشی نوکیا N9 ‌نیز با قاب پلی‌کربنات و صفحه نمایش 3.9 اینچی محدب خود از این قاعده مستثنی نبوده است.

تمام اینها را گفتیم تا شما را دعوت به تماشای فیلم مراحل کامل ساخت این گوشی از ایجاد اولین حفره‌ها بر روی قاب گوشی تا بسته‌بندی نهایی آن بکنیم. اگر امکان تماشای این فیلم را دارید آن را تماشا کنید و نظرات خود را همین پائین مطرح کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی شاکری می‌گوید

    سلام . واقعیتش من فکر می کنم که نوکیا دیگه نوکیا نمیشه و عملا مرده است خصوصا با گوشیهای بی کیفیتی که جدیدا بیرون داده مثل C3 و X2 و … من یک گوشی نوکیا دارم بالای 4 ساله داره کار میکنه ولی جدیدا یک C3 گرفتم که 4 ماه فقط تو گارنتی بود و مجبور شده 4 بار ببرمش گارانتی واقعا برای نوکیا متاسفم

  2. رامین می‌گوید

    سلام و خسته نباشید.
    این گوشی اولین و تنها تلفن همراه هوشمند مبتنی بر “سیستم عامل سیمبیان می‌گو” است.
    سیمبیان می گو ؟
    سیستم عامل این گوشی می گو هست نه سیمبیان می گو !
    ممنون.

    فارنت: ممنون دوتس عزیز
    این اشتباه بخاطر این پیش اومد که اول عنوان کردیم سیمبیان بعد وقتی قصد تصحیح رو داشتیم فراموش کردیم کلمه سیمبیان رو پاک کنیم.
    متشکرم