گوگل تاکنون 190 میلیون دستگاه اندرویدی را فعال کرده است!

لری پیچ مدیر عامل گوگل امروز اطلاعات بیشتری را از توسعه و نفوذ سیستم عامل اندروید در بین دستگاه های تلفن همراه هوشمند اعلام کرد.

2

فارنت:لری پیچ مدیر عامل گوگل امروز اطلاعات بیشتری را از توسعه و نفوذ سیستم عامل اندروید در بین دستگاه های تلفن همراه هوشمند اعلام کرد.

بر طبق اعلام لریپچ تاکنون در حدود 190 میلیون دستگاه تلفن همراه در جهان لباس روبوت سبز و اندروید را بر تن کرده اند که البته این آمار شامل حال تبلت ها نیز میشود.

او همچنین کمی در باره جزئیات آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی  Ice Cream Sandwich که انتظار می‌رود در هفته آینده همراه با تلفن همراه نکسوس پریم معرفی شود (در اینجا بخوانید) صحبت نمود.

“در حدود 190 میلیون دستگاه تاکنون در جهان فعال شده است و من فوق العاده هیجان زده‌ام زیرا به زودی نسخه جدید اندروید یعنی ساندویچ میوه ای بستنی معرفی خواهد شد که دارای ویژگی‌های بسیار زیاد و باورنکردنی است”.

آخرین بار که آماری از میزان دستگاه های فعال شده اندرویدی اعلام شد در ماه ژولای و به تعداد 130 میلیون دستگاه بود و بعد از 4 ماه این آمار به 190 میلیون دستگاه رسیده است که رقم بسیار چشمگیری است.

Source:EuroDroid

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] تلفن همراه و تبلت روح اندروید را در خود دمیده دیده‌اند(در اینجا بخوانید) و گوگل اعلام کرده که هر روز در حدود ۵۵۰ هزار دستگاه […]

  2. […] گوشی با سیستم عامل اندروید گوگل به فروش رفته است (اینجا بخوانید) که سهم ۳۰ میلیونی دو برادر گالاکسی‌اس سهم قابل توجهی […]