غول جدید ال جی با صفحه نمایش 4.5 اینچی به زودی عرضه می شود!

از جمله مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه اندرویدی می‌توان به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm ،یک گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی Adreno 220 اشاره کرد.

2

فارنت:شرکت کره‌ای ال جی اولین تلفن همراه خود با نام تجاری LG LU6200 با صفحه نمایش 4.5 اینچی hd  و با تفکیک پذیری 1280 x 720 پیکسل  را به زودی معرفی خواهد کرد.

از جمله مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه اندرویدی می‌توان به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm ،یک گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی  Adreno 220 اشاره کرد.

این تلفن همراه دارای امکانات نسل چهارم مخابراتی یا همان LTE  بوده و در ضمن دارای دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو است.

LU6200دارای وزن 123 گرمی و 10.5 میلیمتر ضخامت است و فعلا قرار است در کشور کره جنوبی و در ایام تعطیلات این کشور عرضه شود.

Source:Via Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    ال جی خجالتمون نده .راضی به زحمت نیستیم .غول واقعا اسم برازنده ای برای این گوشیه .ایولا ال جی با گوشی های واقعا عالیت.

  2. Mahdi می‌گوید

    باید اسمش رو میزاشتن غول جدید بین همه گوشی ها .واقعا شاهکار طراح این گوشی رو باید از نزدیک دید .طراحی فوق العاده این گوشی نشون داده که ال جی تقلید از هیچ کس نمیکند و همیشه دنبال بهترین ها هست.